וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "יוצאים בטוחים, מקווה לחזור מחויכים"

14.7.2013 / 14:56

נבחרת הנוער נוסעת לאליפות אירופה דרג ב' במקדוניה והמאמן אופטימי: "יש לנו שחקנים מוכשרים, גודל שהרבה שנים לא היה"

נבחרת הנוער של ישראל קיימה היום (ראשון) אימון פתוח לתקשורת באולם זיסמן, רגע לפני היציאה שלה לאליפות אירופה דרג ב' שתיערך בעיר סטרומיצה במקדוניה החל מיום חמישי הקרוב. הנבחרת תמריא למקדוניה ביום שלישי בבוקר, ותתאמן פעם אחת בלבד ביום רביעי לפני משחק הפתיחה. מהאימון היום נעדר פורוורד מכבי תל אביב איתי שגב, ששוחרר בשל מחלה.

ישראל תשחק בבית ג' ביחד עם נבחרות סקוטלנד, סלובקיה, רומניה, שבדיה ושוויץ, כששתי הראשונות מהבית תעפלנה לשלב הבתים השני. הנבחרת נחשבת פייבוריטית להעפיל לצד השבדים. בשלב הבתים השני תפגושנה המנצחות את שתי הראשונות מבית ד' ושתי הראשונות מהבית תעפלנה למשחקי חצי הגמר. מנצחות חצי הגמר והנבחרת שתנצח במשחק על המקומות 3-4, יעלו בסוף האליפות לדרג א'.

אריק אלפסי מאמן נבחרת הנוער בכדורסל. מגד גוזני
הנבחרת שלו פייבוריטית בבית המוקדם. אלפסי/מגד גוזני

"היה תהליך ארוך של בחירת השחקנים ושל ההכנה", סיפר המאמן אריק אלפסי לוואלה! ספורט, "אנחנו נוסעים עם הסגל הכי טוב שיכולנו לבנות, אנחנו בכושר טוב ואני בטוח ששחקנים יעשו קפיצת מדרגה באליפות עצמה. הציפייה להיות יציבים ולהגיע לפסגה בזמן הנכון. המטרה הראשונה שלנו להשתפר במהלך האליפות ולנצח את הבית הראשון. יש קבוצות שיכולות להיות הסוס השחור של הבית הזה, על פניו שבדיה היא נבחרת שתתמודד על המקומות הראשונים, אבל אני לא ממעיט מערכן של רומניה וסלובקיה שיכולות לעשות בעיות".

על החוויה שלו לאמן את השחקנים אמר אלפסי: "אני בשל לאמן גילאים כאלה, יש לי את הניסיון לתרום לשחקנים הצעירים. המטרה החשובה היא לעלות דרג בסופו של דבר. על זה יבחנו אותנו. אנחנו צריכים לעלות מהבית הראשון ולהגיע נקיים מהפסדים ואחרי זה נראה מה הרמה של הנבחרות שנפגוש בהמשך. אני מאמין בשחקנים האלו, יש לנו שחקנים מוכשרים, גודל שבנבחרות נוער הרבה שנים לא היה. מאוד מאוזנים, גם בעמדות הגארדים וגם בגבוהים, עם הכישרון והנחישות של השחקנים, אנחנו יוצאים בטוחים ומקווה לחזור מחיוכים".

סגל הנבחרת: נאור שרון, רגב זנזורי (קפטנים), יפתח זיו, אור קהל, חואקין שוכמן, גל גלינסקי, יוחאי צוקרמן, איתי שגב, נמרוד לוי, רומן סורקין, יונתן מור, עידן זלמנסון.

עידן זלמנסון נבחרת הנוער בכדורסל. מגד גוזני
אחד מכוכבי הנבחרת. זלמנסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully