וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרד לקליטת עלייה יסייע למי שיעלה בעקבות המכביה

מענק כספי, קורס בעברית ועוד שלל הטבות למשתתפי המכביה שיחליטו לעלות. השרה לנדבר: "אסור לנו לוותר על ההזדמנות"

מדינת ישראל מתכוננת לקראת המכביה ה-19, שתצא לדרך יום חמישי הקרוב והיום (ראשון), הודיע המשרד לקליטת עלייה כי הוא יציע סיוע מיוחד עבור מי שיעלה לישראל בעקבות השתתפותו במכביה.

בהודעה מטעם המשרד נמסר: "למרבית ספורטאי המכביה יהיה זה הביקור הראשון בישראל וזוהי הזדמנות ייחודית להביא לעלייתם ארצה של ספורטאים מצטיינים, מאמנים ובני משפחותיהם. מדינת ישראל רואה בהם כקהל יעד חשוב ושמה למטרה לעודד את העלייה ארצה בדגש על קליטה רכה ומותאמת אישית".

סופה לנדבר בישיבה של הוועדה לקידום מעמד האישה לציון יום האישה הבינלאומי ובהשתתפות חברות כנסת לדורותיהן, מרץ 2011. מגד גוזני
מקווה לעודד את העלייה בעקבות התחרויות. ח"כ סופה לנדבר/מגד גוזני

עולים, אזרחים עולים וקטינים חוזרים שישתתפו במכביה ולאחריה יעלו לישראל עד לתאריך 31/12/2014 יקבלו על פי התוכנית מענק כספי מוגדל (עבור ספורטאים זכאים), קורס עברית מקצועית, סיוע מיוחד מהמנהל לסטודנטים עולים (לימודים אקדמאיים ומלגות קיום לזכאים), סיוע במימון לימודי מקצוע, סיוע בקידום השמה (עידוד מעסיקים להעסקת העולים) וסיוע מועדף במסגרת תכניות עידוד עלייה למי שיתגורר באזור עדיפות.

השרה לקליטת העלייה, חברת הכנסת סופה לנדבר, אמרה: "המכביה היא מנוף חשוב לעלייה ארצה. אסור לנו לוותר על ההזדמנות הזו כדי לעודד צעירים ספורטאים ובני משפחותיהם לעלות לארץ ולהשתקע כאן. אני גאה כי המשרד לקח את היוזמה המבורכת ובנה תכנית מותאמת אישית למשתתפי המכביה, ומקווה כי בביקורם עכשיו בארץ הם יבינו כי כאן זה הבית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully