וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר יונייטד: "אם נרצה כוכב על, המחיר לא יהיה בעיה"

השדים האדומים עדיין חושבים בגדול? אד וודוורד נשאל האם ישלם 60-70 מיליון ליש"ט על שחקן והשיב: "כן. בהחלט"

מאז הזעזוע הגדול במנצ'סטר יונייטד, לאחר הודעת הפרישה של סר אלכס פרגוסון, שהוביל את הקבוצה למשך 26 וחצי שנים ודרך החלפתו בדייויד מויס, חיכו אוהדי השדים האדומים לראות מה יביא עימו המנג'ר של אברטון. בינתיים, לא מדובר ביותר מדי והרכש של אלופת הפרמיירליג גיז'רמו וארלה המגן האורוגוואי, אבל יכול להיות שהכול עומד להשתנות בקרוב.

היו"ר החדש של יונייטד, אד וודוורד, נשאל על ידי ה"סאנדיי טיימס" האם הוא יהיה מוכן לשלם 60 או 70 מיליון ליש"ט על מנת להביא לאולד טראפורד מגה סטאר והשיב: "כן. בהחלט".

וודוורד הבהיר שמויס יקבל אישור, אם רק יחפוץ בכך, לנפץ את שיא ההעברות של יונייטד עד היום, שעומד על 30.75 מיליון ליש"ט ששולמו ב-2008 על הבולגרי דימיטאר ברבאטוב.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
עוד יש סיכוי לראות אותו באולד טראפורד? רונאלדו/AP

שני השמות החמים שעל הפרק, במידה שיונייטד אכן תחליט לשבור את השוק, הם כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל. וודוורד הוסיף: "אני רוצה להמשיך מהמקום בו דייויד גיל, היו"ר הקודם, הפסיק ומויס רוצה להמשיך מהמקום בו סר אלכס עצר. פרגוסון היה מסמן מטרות בשוק ההעברות ותמיד זכה לתמיכה מצד גיל ומצד הבעלים ג'ואל גלייזר ואנחנו רוצים לעבוד ככה גם עם מויס. אם מויס ירצה להביא כוכב על, המחיר לא יהיה בעיה. אנחנו בסך הכול בוחנים כל שחקן מבחינת שווי שוק ביחס לשחקנים אחרים בעמדה שלו ולא באופן שרירותי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully