וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיקר וטפל: הסיפור המוזר של כריס וונדולובסקי

חלוץ נבחרת ארה"ב כבש שלושער כששם משפחתו מאוית לא נכון על החולצה. במשחק הבא הוא חזר על התרגיל, וכבש צמד

אמונות תפלות וספורט תמיד הלכו טוב ביחד ולכן אפשר להבין את הסיפור המוזר של חלוץ נבחרת ארצות הברית, כריס וונדולובסקי, שכנראה מצא את הדרך הנכונה לחורר רשתות.

הכול החל כאשר "וונדו", חלוצה בן ה-30 של סן חוזה מה-MLS, ששבר בעונה האחרונה את שיא השערים לעונה בליגה האמריקאית המקצוענית, התייצב למשחק הפתיחה של נבחרתו ב"גולד קאפ", אליפות מרכז וצפון אמריקה הנערכת בארצות הברית בימים אלה. זו הייתה בסך הכול ההופעה ה-11 של וונדולובסקי בנבחרת, אבל כבר במחצית הראשונה הוא חגג עם שלושער גדול על בליז, בדרך לניצחון 1:6. את החגיגה הזו הוא עשה עם שם לא נכון שהודפס על חולצתו. בעוד שם משפחתו הנכון (והמסובך) מאוית באנגלית Wondolowski, על החולצה היה כתוב Wondowlowski, עם W נוסף בטעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-W הנסתרת. וונדולובסקי מציג את החולצה המנצחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, השינוי הקטן הזה כנראה עזר מאוד, אבל במחצית וונדו החליף חולצה לכזו עם שם נכון ושבת מכיבושים. לאחר המשחק, הבדרן דרו קארי, שגם משמש כבעלים משותף בקבוצת סיאטל סונדרס מה-MLS, רכש מוונדולובסקי את החולצה עם הטעות והעביר תמורתה 5,000 דולרים לשני ארגוני צדקה.

כנראה שגם החלוץ הבין את הרמז מכיוון הכוח העליון ולמשחק בליל אמש מול קובה הוא עלה עם חולצה בעלת איות נכון, פלוס W קטן שהוא דאג להדפיס בתוך החולצה. זה עבד מצוין ואחרי שארצות הברית נקלעה לפיגור מפתיע והפכה את התוצאה, וונדו כבש את שני השערים האחרונים במשחק וקבע 1:4 בסיום, תוך שהוא הופך לאמריקאי הראשון בתולדות הטורניר שכובש בו חמישה שערים. בהתחשב בעובדה שלאמריקאים נשארו לפחות עוד שני משחקים (אחד בשלב הבתים ואחד ברבע הגמר אליו כבר העפילו), המצב נראה מבטיח.

כנראה ש-W אכן יביא את הניצחון.

כריס וונדולובסקי שחקן נבחרת ארצות הברית. Jonathan Ferrey, GettyImages
החולצה שנקנתה תמורת 5,000 דולר/GettyImages, Jonathan Ferrey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully