וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: תום מעיין ורפי מנקו מועמדים

14.7.2013 / 11:26

שחקני נבחרת העתודה עשויים להצטרף ליהוא אורלנד ואייל שולמן בקבוצה המתגבשת שבונה המאמן החדש רובי בלינקו

ברק נתניה מינתה לפני כחודש את רובי בלינקו לתפקיד המאמן לאחר שהמגעים עם דני פרנקו לא הובילו להמשך דרכו, אך מאז שקט יחסי בקבוצה מהשרון. גורמים שונים בקבוצה ידעו לספר כי המצב הכלכלי לעומת השנים הקודמת התדרדר וזאת בעקבות קיצוצים צפויים מצד עיריית נתניה, ועל כן מתקשה הקבוצה להתחרות עם הקבוצות השונות בליגה על השחקנים המובילים.

בנתניה חתומים עד כה הקפטן יהוא אורלנד ואייל שולמן כשגם אלירן גואטה ודולב דראפיץ' אמורים להמשיך עונה נוספת. במועדון מנסים לצרף שחקנים צעירים ורעבים כששניים שכבר סומנו הם כוכבי נבחרת העתודה, הרכז תום מעיין והפורוורד רפי מנקו מהפועל ירושלים. בנוסף במועדון מחכים להתפתחויות בגזרת הזרים, כשאם לא יהיו הפתעות גדולות, אף אחד מהשחקנים ששיחקו בקבוצה בשנה שעברה לא ימשיך.

שחקן סיטון הול, תום מעיין (שמאל) מול שחקן לואיוויל ראס סמית'. AP
חוזר לארץ אחרי שנה במכללות. תום מעיין/AP

מעיין (20, 1.88) שיחק במחלקת הנוער של גליל עליון, וכשסיים גיל נוער יצא לשחק באקדמיה של גראן קנאריה אך סבל מפציעה קשה ולא שיחק יותר מדי. בעונה שעברה שיחק באוניברסיטת סיטון הול מליגת המכללות, והיה לרכז הראשון של האוניברסיטה, אך החליט לעזוב ולחזור לארץ אחרי שנה אחת. מנקו (19, 1.98) הוא בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל, ועבד בין היתר תחת רובי בלינקו. השחקן שייך להפועל ירושלים, אך ייתכן כי בקבוצה יסכימו להעבירו לנתניה אם יובטח לו שם דקות משחק משמעותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully