וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קורונה פוצ'יוולי: דייגו מראדונה ממשיך לככב

סחף את לוכדי הנחשים לניצחון על סאן אנד ניקה. עוד במחזור: ניצחון טכני אחד, והמשך מפגן איכותי של פוצ'יוולי ברמה גבוהה

מאות רבות של צופים הגיעו לצפות במשחק המרכזי של המחזור השישי בליגת קורונה פוצ'יוולי , משחק שיכול בהחלט להיות משחק הגמר של העונה. לוכדי הנחשים וסאן אנד ניקה, שתיים משלוש הבלתי מנוצחות של הליגה נפגשו לקרב ישיר על התואר, ולא פחות, על הכבוד. בקבוצת לוכדי הנחשים משחק הברזילאי דייגו מרדונה דה סילבה ובקבוצת בסאן אנד ניקה משחק הישראלי מתי פול. בעונה שעברה שיחקו השניים יחד ולקחו אליפות עבור קבוצת נגב אילת. שניהם שחקנים ברמה עולמית גבוהה מאוד, שניהם רעבים לאליפות שנייה ברציפות ושניהם מלווים בשחקן משלים שיכול בהחלט להביא אליפות. המשחק התעלה לרמה שלא הייתה מביישת גם משחק גמר מונדיאל פוצ'יוולי.

דייגו מראדונה הציג שוב מדוע הוא נחשב לאחד משחקני הפוצי'וולי הטובים בעולם וסחף את הנחשים לניצחון מוחץ במערכה הראשונה - 9:18. במערכה השנייה, סאן אנד ניקה כבר הובילה 12:16, אך מראדונה שוב הפליא בטאץ' עדין ווירטואוזי וסחף את הנחשים לניצחון 18:20במערכה ו-0:2 במשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הטובים בעולם. מראדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלופת העונה הקודמת, נגב אילת, פגשה את וילדה חייע שמתחה אותה בניצחון מפתיע במערכה הראשונה ובמשחק צמוד ומותח במערכה השלישית. כל זה לא מנע מנגב אילת לנצח 1:2 ולהמשיך לדהור אל הפיינל פור בתקווה להגן על תואר האליפות. במשחק נוסף ניצחו הברווזים, העולה החדשה מליגת המשנה, את גאולה יונייטד בתוצאה 1:2, והוכיחו שוב שמקומה של הקבוצה בצמרת הליגה אינו מקרי. הברווזים מציגים משחקים מעולים בכל שבוע ומביאים איתם את הקהל הרב והססגוני ביותר.

המשחק בין יהלומי גורדון לבין אריות גורדון הופסק על ידי השופט שלומי מוכתרי עקב טענתו ל"העלבת שופט" מצד שלומי משה, שחקנה של אריות גורדון. הפסקת המשחק במצב 0:1 במערכות לאריות גורדון קבע הפסד טכני ליהלומי גורדון, שהסתבכו קשות במאבקי התחתית ולניצחון טכני לאריות גורדון שחזרו לתמונת המאבק על הכרטיס לפיינל פור. משחק הקצוות בין יהלומי ביצ'אצי לבר והולך לא סיפק הפתעה ולאחר ניצחונה של יהלומי ביצ'אצי 0:2 הותיר את שתי הקבוצות במצב בו היו טרם המחזור: יהלומי ביצ'אצי עדיין לא הפסידה מערכה עד כה ובר והולך עדיין לא ניצחה מערכה.

במשחק השלמה ממחזור קודם ניצחה תל-יה אירועים את סנטוס בתוצאה 0:2.

המחזור השביעי יתקיים בשבת הבאה, 20.7 בין השעות 15:00 עד 17:00 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully