וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ההכנה בין מכבי פ"ת להרצליה הוזז מט' באב

14.7.2013 / 14:43

שחקני העולה החדשה תקפו את ההנהלה שהחליטה לקיים את המשחק שעתיים לפני תום הצום. המשחק הועבר לשני ב-9:30

סוף טוב, הכול טוב. לאחר ששחקני מכבי פתח תקוה תקפו הבוקר (ראשון) את החלטה של הנהלת הקבוצה לערוך משחק אימון נגד מכבי הרצליה ביום שלישי, בשעה בה עדיין יחול צום ט' באב, הוחלט להזיז את המשחק. במקום להיפתח ביום שלישי בשעה 17:45, כשעתיים לפני סיום הצום, המשחק יתקיים מחר בבוקר, ב-9:30.

"פשוט בושה שמכריחים אותנו לשחק", אמרו שחקנים בפתח תקוה הבוקר, "יש כאן שחקנים שרוצים לצום, אבל אף אחד לא פוצה פה כי אנחנו יודעים מה יקרה. הבהירו לנו שזאת ההחלטה. אי אפשר לדחות את המשחק ליום אחר? גם השחקנים המוסלמים צמים ברמדאן, חבל שגם אצלנו וגם במכבי הרצליה לא יודעים לתת כבוד". בסופו של דבר כאמור, המחאה עזרה והמועד שונה.

אותם שחקנים שביקרו את ההחלטה ציינו: "בעבר שקלה ההתאחדות לכדורגל לדחות משחקים רשמיים בגלל הצום, ולכן אין סיבה שהמשחק ייערך באותו יום".

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
לחץ השחקנים עזר. איציק לוזון/קובי אליהו

בעניין אחר: בימים האחרונים הוצעו למאמן משה סיני מספר שמות של קשרים וחלוצים, אך אף אחד מהם עדיין לא התבקש להגיע למבחנים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון בוחנים את האפשרות לסכם עם הקשר האחורי מרומניה, בוגדן סטרטון, ומתכוונים להחתים חלוץ במקום אוסקר גררו, שהגעתו לישראל בוטלה בשל בעיות באשרת הכניסה לארץ. סטרטון כבר נחת בארץ ואם ירשים במשחק האימון בשלישי יוחתם. "עד עכשיו הוא מגלה יכולת סבירה, צריך לבדוק אם הוא יכול לשדרג אותנו", אמרו במועדון. שחקן נוסף שהוצע למועדון הוא קפטן נבחרת סיירה לאון, הקשר האחורי אומורו בנגורה. גם הפועל חיפה מעוניינת בשחקן.

הקשר דני פרדה עדיין לא הגיע לאימונים מתחילת העונה ובמועדון לא מוכנים להשאילו. קשר נבחרת ניו זילנד, קוסטה ברברוסס (23) הוצע לקבוצה, אך עלות שכרו מוערכת בכ-200 אלף יורו לעונה ולא ברור האם המועדון יוכל להפחית משמעותית בדרישות השכר שלו. הקשר מרואן קבהא החל להתאמן עם מאמן הכושר וההערכה היא שיהיה כשיר למחנה באוסטריה, אליו תמריא הקבוצה ביום ראשון הבא.

עדכון ראשון: 9:11

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully