וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית ארד לגולן פולק בגרנד פרי אולן בטור

תוצאה יפה לג'ודוקא הישראלי., שניצח יריב אוזבקי בקרב על הפודיום. פונטי עקץ: "הישג בולט בשבוע של סערה בכדורגל"

הג'ודוקא הישראלי גולן פולק זכה היום (שבת) במדליית ארד במשקל עד 66 ק"ג בתחרות הגרנד פרי בבירת מונגוליה, אולן בטור. פולק גבר על יריבים מסין ומקירגיסטן בשני הסיבובים הראשונים, לפני הפסד לצ'ו ג'ון-הו הדרום קוריאני בחצי הגמר. במאבק על מדליית הארד, הישראלי פגש את רפעת רחמאטולאייב מאוזבקיסטן וגבר עליו עם יוקו.

במשקל עד 60 ק"ג, טומי ארשנסקי ניצח יריב סיני בסיבוב הראשון, אבל הודח מהמשך התחרות אחרי הפסד ליריב מקומי בסיבוב השני ודורג במקום השביעי. גם שגיא מוקי עבר סיבוב אחד במשקל עד 73 ק"ג, אבל אז הפסיד ליריבים מאיחוד האמירויות ומדרום קוריאה ולא הצליח להגיע לקרב על מדלייה. טל פליקר (עד 66 ק"ג) הפסיד בסיבוב הראשון.

הג'ודוקא הישראלי גולן פולק. GettyImages
יש מדליה. פולק/GettyImages

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, אמר היום: "ההישגים שלנו בולטים במיוחד השבוע, לאור הסערה הגדולה שהיתה סביב הכסף הגדול של הכדורגל והמלחמה עם הטוטו. אנחנו, במעט הכסף שיש לנו, בקשיים אדירים ותחת החזר חובות של האיגוד הקודם, מצליחים לייצר הצלחות. אולי ההישגים האלה והערכים שיש בג'ודו ישכנעו את מי שאמון על הכסף הגדול להפנות עוד תקציב למי שמחנך דורות של ספורטאים על ערכים של כבוד הדדי, מצוינות והישגיות. המדליות אינן מקרה, אלא תוצאה של דרך וערכים. הגיע הזמן שהכסף יגיע לג'ודו שמייצר הצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully