וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר כבש בבכורה בריימס

הישראלי שותף במשחק אימון נגד רד סטאר מהליגה השלישית שהסתיים ב-2:2. פ.ס.ז', ללא זלאטן, ניצחה את ראפיד וינה 1:2

אמנם לא מדובר במשחק רשמי, אבל בהחלט במשחק ראשון של אלירן עטר במדי ריימס, והחלוץ הישראלי רשם בכורה מוצלחת בשורות קבוצתו החדשה. ריימס ערכה הערב (שישי) משחק הכנה ראשון לעונה, ועטר שותף בהרכב ששיחק במחצית השנייה. עטר כבש שער בבעיטה מהאוויר מול קבוצת רד סטאר מהליגה השלישית בצרפת, במשחק שהסתיים בתוצאה 2:2. את השער הראשון לריימס כבש אייסה מנדי. רד סטאר השוותה ל-2:2 בתוספת הזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכורה מוצלחת. עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלירן עטר חתם הצטרף לריימס בחודש יוני וחתם לארבע שנים במועדון הצרפתי. עטר הוא הרכש הרכש היקר בתולדות ריימס, עליו שילמה הקבוצה 1.8 מיליון דולר. אלירן עטר הצטיין במדי מכבי תל אביב, עמה זכה באליפות בעונה שעברה, כשכבש 22 שערים וזכה בתואר מלך השערים.

אנורתוזיס פמגוסטה הושפלה בביתה 5:0 במשחק אימון מול אפולון לימסול. משה אוחיון פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-30 על ידי רוברטו קולאוטי. עמית בן שושן לא שותף. גונסאלו גרסיה שהגיע ממכבי תל אביב שיחק 27 דקות.

ליאור רפאלוב שיחק 66 דקות ב-1:1 של קאלב ברוז' נגד ברנסלי. הבלגים נקלעו לפיגור בדקה ה-10 משער של כריס דאגנול, אולם השוו ל-1:1 כעבור דקה משער של ויקטור ואסקז.
בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-61 בהפסדה של סלטיק לאוניון ברלין בתוצאה 3:0.

פריס סן ז'רמן קיימה הערב משחק ידידות עם ראפיד וינה האוסטרלית, וגברה עליה 1:2. פ.ס.ז', עם טיאגו מוטה בהרכב וללא זלטאן איברהימוביץ' בסגל, נקלעה לפיגור 1:0 משער של כריסטופר טרימל בדקה ה-16. במחצית השנייה הצרפתים הצליחו להפוך את התוצאה בתוך ארבע דקות, כשחבייר פסטורה השווה ל-1:1 בדקה ה-77 וקווין גאמיירו קבע 1:2 לקבוצתו של לורן בלאן בדקה ה-81. העיתון הצרפתי 'ל'אקיפ' מדווח כי זלאטן איברהימוביץ' עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי. השוודי מתוסכל מעזיבתו של קרלו אנצ'לוטי לריאל מדריד ועשוי לבקש את שחרורו מפריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully