וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר המונדיאליטו: צרפת ואורוגוואי מחפשות היסטוריה

שתי הנבחרות רוצות לזכות לראשונה בתולדותיהן בגמר אליפות העולם עד גיל 20 (ש', 21:00, יורוספורט)

זוכה תשיעית אי פעם במונדיאליטו, אליפות העולם עד גיל 20, תוכתר בשבת (21:00, יורוספורט), כאשר צרפת ואורוגוואי תתמודדנה על התואר היוקרתי בטורק טלקום ארנה שבאיסטנבול, טורקיה.

שחקן נבחרת צרפת עד גיל 20 פול פוגבה (שני מימין). AP
תהיה אלופה חדשה, השאלה רק מי/AP

הטריקולור יופיעו בגמר הראשון בתולדותיהם. הם החלו את הטורניר בצורה בינונית וצלחו את שלב הבתים עם ארבע נקודות בלבד, אבל בנוקאאוט הדברים החלו להתחבר. 1:4 ענק על המארחת טורקיה בשמינית, 0:4 מוחץ על אוזבקיסטן ועוד 1:2 על גאנה מצמד של הכוכב העולה פלוריאן תובן, שלחו אותם לגמר.

שחקן נבחרת צרפת עד גיל 20 יאיא סנוגו. AP
רוצה גם את מלכות השערים וגם את הגביע. סנוגו/AP

הצ'ארווה עשו את זה בצורה דרמטית. הם פתחו עם הפסד לטורקיה, אך ניצחו את ניו זילנד והביסו גם כן 0:4 את אוזבקיסטן. בנוקאאוט, הם סיפקו דרמה אחרי דרמה וניצחו 1:2 את ניגריה בדקה ה-84, 0:1 את ספרד הפייבוריטית בהארכה ו-6:7 את עירק הסנסציונית בפנדלים, אחרי שהשוו בדקה ה-88 של הזמן החוקי ל-1:1. עבורם, מדובר בגמר שני בהיסטוריה, אחרי שהפסידו ב-1997 לארגנטינה.

"החלום שלי היה לשחק בגמר", אמר שחקן אורגוואי דייגו לקסלט לקראת המשחק, "הבטחתי שאסתפר אם נזכה כי חשבתי שלא נוכל להגשים את החלום הזה, אבל עכשיו אנחנו רחוקים רק צעד אחד מהגשמתו. אני מתחיל לחשוש".

יאיא סנוגו הצרפתי וניקולאס לופס האורוגוואי ייאבקו גם על תואר מלכות השערים של הטורניר, כאשר כרגע שניהם במקום השני עם ארבעה כיבושים, בעוד שלושה שחקנים (כולל אבנזר אסיפואה הגנאי, שישחק עם נבחרתו במשחק המוקדם מול עירק על המקום השלישי), כבשו עד כה חמישה שערים.

שחקן נבחרת אורוגוואי עד גיל 20 גסטון סילבה. AP
מסע דרמטי שאולי ייגמר בהנפה. קפטן אורוגוואי גסטון סילבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully