וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פאולו סוזה טס למשחק של גיורי

12.7.2013 / 13:17

המאמן יגיע בשבת לסופרקאפ ההונגרי, בו תשחק יריבת הצהובים בליגת האלופות. גרסיה חתם באנורתוזיס

מכבי תל אביב קיימה הבוקר אימון נוסף כחלק מההכנות לקראת משחק החוץ במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות מול גיורי ההונגרית. הצהובים ייערכו עוד שני אימונים בישראל, ביום ראשון ושני בבוקר, לפני שימריאו בהונגריה. התיכנון הוא לערוך אימון אחד בלבד במגרש בגיור, בו ייערך המשחק ביום רביעי.

המאמן פאולו סוזה המריא הבוקר להונגריה במטרה לצפות במשחק הסופרקאפ ההונגרי בין גיורי לדברצן, שייערך באצטדיון פרנץ פושקאש ביום שבת.

סוזה יזכה להזדמנות לצפות ביריבה שלו במשחק חשוב, ארבע ימים לפני ההתמודדות מולה. במכבי תל אביב דאגו לסגור לתקשורת את המשחק בו תורגל ההרכב ביום שלישי שעבר מול מ.ס. אשדוד (0:0). המשחק מול הפועל ראשון לציון (0:1) היה פתוח, אולם בו שותפו בעיקר שחקנים מחליפים וצעירים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזדמנות מצוינת לבחון את גיורי. סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגן/בלם עומרי בן הרוש ערך היום אימון בכורה בקבוצה. אמש חתם בן הרוש על חוזהו בקרית שלום לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת, לאחר שמכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם מכבי נתניה על רכישת כרטיסו של השחקן תמורת סכום שנאמד בכשני מיליון שקלים.

אמש השלימה בהצלחה הקבוצה את רישומו של בן הרוש לסגל לאירופה והוא, יחד עם השוער הספרדי החדש, חואן פאבלו קולינאס, יכללו בסגל הקבוצה לצמד המשחקים מול גיורי.

בשלב זה נראה כי תמונת ההרכב למשחק הראשון מול ההונגרים די ברורה, כאשר סימני השאלה הם בעמדת השוער ושתי משבצות בחלק הקדמי. נכון לעכשיו נראה כי ברק לוי יועדף על פני קולינאס בשער, גם בשל היכולת הטובה שהפגין עד כה במחנה האימונים ובאימונים שהתקיימו מאז וגם בגלל שהוא מתואם יותר עם חוליית ההגנה וייתכן שסוזה לא ירצה לעשות ניסויים עם קולינאס, שערך רק שני אימונים בקבוצה.

שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי ויואב זיו צפויים לפתוח ברביעיית ההגנה, כאשר קיים סיכוי קטן שמאנה יפתח במקום זיו כמגן שמאלי. גל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי ישחקו בחוליית הקישור ואילו בחלק הקדמי, ייאבקו ברק יצחקי, טל בן חיים, דור מיכה ועמרי אלטמן על שני המקומות הנותרים לצידו של ראדה פריצה.

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום אנורתוזיס על השאלתו של גונסאלו גרסיה לעונה אחת, והשחקן חתם היום בשורות הקבוצה הקפריסאית. גרסיה, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, לא נכלל בתכניותיו המקצועיות של המאמן פאולו סוזה, ומיעט לקבל דקות גם במשחקי האימון. גרסיה קיבל אמש אישור ממכבי תל אביב להמריא לקפריסין, והיום, כאמור, השאלתו נסגרה רשמית בין המועדונים, כאשר הקפריסאים יישאו בחלק ניכר מחוזהו השנתי. השאלתו פותחת בפני ג'ורדי קרויף משבצת של זר והתכניות הן להביא מגן, אולם גם שחקן לחוליית הקישור בא בחשבון. גם הקשר חסן אבו זייד קיבל את אישור הקבוצה לצאת לעונת השאלה. אבו זייד מנהל מגעים עם בני סכנין ועם בני יהודה, שמעוניינות בו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully