וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל ירושלים עוברת לידיו של ד"ר אורי אלון

12.7.2013 / 11:03

העמותה אישרה במהלך הישיבה פה אחד כי הקבוצה עוברת לבעלים החדש. מסתמן: בראד גרינברג ימונה למאמן הקבוצה

עמותת הפועל ירושלים אישרה היום (שישי) באופן רשמי את העברת הבעלות על הקבוצה לידי קבוצת הרכישה בראשותו של ד"ר אורי אלון, כך נודע לוואלה! ספורט. האישור על ההסכם, שהושג בין נציגי העמותה אורי מנצור ושמעון נבון לבין נציגי קבוצת אלון, הושג בפגישה באסיפה הכללית של עמותת הפועל ירושלים, הנערכת ברגעים אלו. הסכם שיתוף הפעולה אושר פה אחד. עוד נודע כי בניגוד לפרסומים, יהיו שמונה דירקטורים: חמישה מטעם קבוצת אלון ושלושה מטעם העמותה: אורי מנצור, שמעון נבון ודני קליין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבעלים החדש, באופן רשמי. אורי אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שבוע האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, מנהל רכושו של גומא אגייאר, הגיע לסיכום על מכירת זכויותיו של הבעלים לשעבר בהפועל ירושלים תמורת 15 מיליון שקל לקבוצת אנשי עסקים הכוללת את אלון, אייל חומסקי, ארן טלם, דייויד קליינהנדלר ואמארה סטודמאייר. ההסכם המקורי בין גומא אגאייר להפועל ירושלים הכיל סעיף לפיו יכול היה אגאייר להגדיל את מניותיו בקבוצה עד ל-90 אחוזים. קבוצת אלון תממש סעיף זה ותחזיק ב-90 אחוזים ממניות הקבוצה.

ד"ר אורי אלון מסר בדף הפייסבוק: "המכירה אושרה פה אחד. גאה להוביל את הפועל ירושלים לדרך חדשה. אני מאושר בשביל העיר והאוהדים המדהימים שלנו. יש לנו עכשיו קבוצת רוכשים חזקה ומחוייבת לשנים רבות שתבנה פה קבוצה עם הנהלה מקצועית וחשיבה קדימה שתצעיד את הקבוצה לצמרת בארץ ובאירופה וניתן לאוהדים סיבה למלא את מלחה והארנה עד אפס מקום. אדום עולה!".

תגובת אייל חומסקי לאישור הסכם הרכישה: ?אני מברך את העמותה ושמח שקיבלה את ההחלטה הנכונה. אני בטוח שבשיתוף הפעולה הזה נצא לדרך חדשה וטובה לקבוצה ולאוהדים. בימים הקרובים נתרכז בלאחד את הקבוצה לעונה הקרובה?.

כפי שפורסם, ועדת איתור שתוקם כעת תחפש לקבוצה מנכ"ל ומאמן, כאשר מי שמסתמן בימים אלה כמאמנה הבא של הקבוצה הוא בראד גרינברג, שעזב את האלופה המכהנת מכבי חיפה.

מחוץ לישיבה מתנהלת הפגנה של מספר קטן של אוהדים אשר הגיעו לדרוש מאנשי העמותה להעביר את הקבוצה לידיו של אלון. מי שהיה איש המפתח ופעיל מאוד במהלכים האחרונים הוא אורי מנצור, ששימש בעברו כנשיא הפועל ירושלים.

מי הם האנשים שיקבעו את עתידה של הפועל ירושלים?

  • עוד באותו נושא:
  • אורי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully