וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנשים שיקבעו את עתידה של הפועל ירושלים

10.7.2013 / 17:25

עמותת הפועל ירושלים נמצאת כל הזמן בכותרות. כאשר סוגיית ההסכם המתגבש עם קבוצת הרכישה של אורי אלון עומדת על הפרק, זה הזמן להכיר את האנשים שיכריעו ואת עמדותיהם

ביום שישי תיערך ישיבה מכרעת של האסיפה הכללית של עמותת הפועל ירושלים. לקראת הישיבה, מובאים כאן נתונים על חברי האסיפה הכללית והערכה לגבי עמדתם ואופן הצבעתם ביחס לאישור ההסכם המתגבש עם קבוצת הרכישה של ד"ר אורי אלון או מימוש זכות הסירוב. כזכור, לעמותה ישנה זכות סירוב ראשונה להשוות את הצעת קבוצת אלון לרכישת השליטה בהפועל ירושלים.

נראה כי מרתון הפגישות בין נציגי העמותה, אותה מייצגים אורי מנצור ושמעון נבון, עם נציגי קבוצת ד"ר אורי אלון (אייל חומסקי ועו"ד ערן שמעוני) עומד לשאת פרי: מתגבש הסכם בין העמותה לקבוצת הרכישה ביחס לניהול הקבוצה. עם זאת, יש לציין, כי ישנם חברים שעלולים לשנות את עמדתם ואופן הצבעתם אם דני קליין יציג ויחשוף משקיע ראוי שיכול להשוות את הצעת קבוצת אלון.

אורי אלון בראיון: "סטודמאייר רוצה לסיים את הקריירה בירושלים"

אורי מנצור, איש המפתח בעמותה: "הזמן הוא קריטי"

הוועד המנהל לא מימש את זכות הסירוב הראשונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקבל את הקבוצה לידיו? אורי אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכדי שהסכם ייצא לפועל ויהפוך לממשי, הוא צריך לעבור שני אישורים: הערב (רביעי) - בפגישה של הוועד המנהל, ואת הישיבה המכריעה של אנשי עמותת הפועל ביום שישי.

כזכור, בישיבת העמותה לפני שבועיים ביקש קליין לממש את זכות הסירוב, אולם נתקל בהתנגדות מצד חברים שדרשו ממנו לחשוף את זהות המשקעים שהוא מייצג. בישיבות הוועד המנהל השבוע, הציע קליין לממש את זכות הסירוב בטענה כי הוא יכול להשיג משקיעים. אולם ההתנגדות הציבורית להתנהלותה של העמותה, גרמה לחלק מחבריה לשנות את דעתם ולהציע שיתוף פעולה עם קבוצת אלון. היום תתקיים ישיבת הוועד המנהל בה ידנו ההסכם המתגבש ועל שיתוף הפעולה.

לוואלה! ספורט נודע, כי במו"מ האינטנסיבי בין נציגי העמותה ונציגי קבוצת אלון, דנו על זכויות העמותה לאחר הרכישה. אחת המחלוקות העיקריות נגעה למספר הדירקטורים שיכהנו מטעם העמותה. כמו כן ביקשו נציגי העמותה לשמור על התחייבויותיו של גומא אגייאר כלפי הקבוצה: לשחק בירושלים, לשמור על השם של הפועל. עוד נודע לוואלה! ספורט כי קבוצת אלון מעוניינת להגדיל את אחזקותיה ל-90%, בהתאם לחוזה של אגייאר עם העמותה.

אוהדי הפועל ירושלים מניפים שלט בו נכתב ברוך הבא אורי אלון. מגד גוזני
אוהדי הפועל ירושלים מחכים/מגד גוזני

עו"ד ערן שמעוני, המייצג את קבוצת הרוכשים, מסר בתגובה לפרסומים שונים בכלי התקשורת בנוגע להסכמות שהושגו בין קבוצת הרוכשים לנציגים בכירים של העמותה, נמסר כי "אכן הושגו הסכמות כאלה אשר נועדו להסדיר את שיתוף הפעולה בין הצדדים לטובת הפועל ירושלים. עם זאת, חשוב לציין כי בניגוד למשתמע כאילו הפועל ירושלים עברה לבעלות הרוכשים, כניסת ההסכמות לתוקף כפופה לוויתור של העמותה על זכות הסירוב. הדיון בעניין ויתורה של העמותה חייב להתקבל ברוב בהצבעה אשר תיערך בישיבת העמותה הקרובה ביום שישי".

1. אורי מנצור

גיל: 63

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: ממקימי עמותת הפועל ירושלים, היה פעיל עוד לפני הקמת העמותה. בעונת 1993/4 הפעיל את הפועל ירושלים, אותה קיבל מכונס הנכסים למשך עונה אחת, ומימן מכיסו (ביחד עם בליליוס) את הגירעון שנוצר באותה עונה. שימש כנשיא הקבוצה במשך כ-15 שנה עד לפני כארבע שנים.

עיסוק: תעשיין ובעל חברה לייבוא אוטובוסים.

עמדה: נגד מימוש זכות הסירוב, ובעד ההסכם ושיתוף פעולה עם קבוצת אלון. איש המפתח בעמותה, לאור היכולת הכלכלית והכבוד שרוחשים לו. פעיל מאוד בפגישות הוועד המנהל האחרונות ובפגישות עם אנשי אלון, כשהישיבות נערכות בביתו. למרות שאינו חבר הוועד המנהל, מונה על ידי האסיפה הכללית לנהל את המו"מ עם קבוצת אלון. יבקש לשתף פעולה עם קבוצת אלון, למרות בקשת העמותה ומחשבות שהיו לו על רכישה, לא ירכוש את הקבוצה. גם בישיבת הוועד המנהל ביום ראשון ביקש לשתף פעולה עם ד"ר אורי אלון.

אורי מנצור. ברני ארדוב
אורי מנצור/ברני ארדוב

2. דני קליין

גיל: 47

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: הגיע להפועל לפני 20 שנה, ניהל יחד עם מנצור את הקבוצה במשך כל השנים. ככל שהתקדמו השנים כך גדל גם כוחו - עד להעברת השליטה לידיו של גומא אגייאר.

עמדה: יבקש לממש את זכות הסירוב. בישיבת העמותה האחרונה ביקש לממש אותה, אולם חברי העמותה ביקשו ממנו לחשוף את המשקיעים, וכשלא חשף אותם, החליטו לא לממש את זכות הסירוב ולנהל מו"מ עם קבוצת אלון, מה שמתקיים בפועל. גם בישיבות הוועד המנהל המשיך לטעון כי יהיו לו משקיעים ויש לממש את זכות הסירוב.

יו"ר הפועל ירושלים דני קליין. מגד גוזני
דני קליין/מגד גוזני

ועד מנהל

3. אלי גונן

גיל: 62

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: חבר בוועד המנהל מזה כחודש. הצטרף לעמותה רשמית לפני כשלושה חודשים, אבל מעורה בקבוצה ובעמותה כבר כ-10 שנים. שימש גם כיו"ר הדירקטוריון של חברת הפועל לפני כניסת נציגיו גומא אגייאר.

עיסוק: מלונאי. שימש בעבר, מנכ"ל משרד התיירות, נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, מנכ"ל האוניברסיטה העברית. רוצה להיות מעורב ובעמותה.

עמדה: בעד מימוש זכות הסירוב הראשונה. בישיבת הוועד המנהל שהתקיימה ביום ראשון תמך בקליין.

יו"ר דירקטוריון הפועל ירושלים כדורסל אלי גונן. מגד גוזני
אלי גונן/מגד גוזני

4. שמעון נבון

גיל: 50

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: חבר בוועד המנהל.

עיסוק: יו"ר ארגון נכי צה"ל, ובעלים של תחנת דלק בירושלים.

עמדה: ביום ראשון מינה הוועד המנהל את אורי מנצור ואת נבון לנהל את המו"מ מול חומסקי ושותפיו, עמדתו תלויה בתוצאות המו"מ מול קבוצת אלון. אם יגיעו להסכם ראוי - לא יממש את זכות הסירוב.

שמעון נבון חבר הוועד המנהל של עמותת הפועל ירושלים. באדיבות המצולמים
שמעון נבון/באדיבות המצולמים

5. רמי ברקת

גיל: 56

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: חבר בוועד המנהל. אוהד את הפועל ירושלים שנים רבות , משמש כחבר עמותה כ-10 שנים, חבר גם בעמותת הנוער של הפועל ירושלים.

עיסוק: איש עסקים בתחום הנדל"ן מבעלי חברת השמירה לשעבר "סער" בשותפות עם אבי פרל.

עמדה: נגד מימוש זכות הסירוב, תומך בשיתוף פעולה עם קבוצת אלון.

6. רוני הירשנזון

גיל: 71

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: ממקימי עמותת הפועל ירושלים (1995) מכהן כעת כחבר בוועד המנהל. בעונה החולפת שימש כדירקטור בחברת הפועל ירושלים. חמו של אייל חומסקי, מבעלי קבוצת הרכישה של אלון.

עיסוק: בעברו היה בעל מוסך ירושלמי.

עמדה: נגד זכות הסירוב. זה היה תלוי אם יש משקיע בעמותה. אם לא, לדעתו יש להביא משקיע חדש. אם היה מישהו קרוב אשר מוכן להשקיע כספים, היה שוקל להצביע בעד.

רוני הרשנזון חבר עמותת הפועל ירושלים. באדיבות המצולמים
רוני הירשנזון/באדיבות המצולמים

7. אבי פרל

גיל: 50

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: כשש שנים.

עיסוק: איש עסקים בתחום הנדל"ן, עו"ד ומבעלי חברת שמירה לשעבר "סער" בשותפות עם רמי ברקת.

עמדה: נגד זכות הסירוב.

8. דני כהן

גיל: 54

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: 20 שנים חבר עמותה, שימש גם בוועד המנהל עד למיניו כמנכ"ל החברה.

עיסוק: מנכ"ל הפועל ירושלים בשנה האחרונה, לפני כן פעל כאיש עסקים בתחום התכשיטים והנדל"ן.

עמדה: נגד מימוש זכות הסירוב ובעד להעביר את הקבוצה לידיו של אלון .

דני כהן מנהל מקצועי הפועל ירושלים. מגד גוזני
דני כהן/מגד גוזני

9. יובל קורן

גיל: 51

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: 18 שנים משמש כחבר עמותה. בשלל עיסוקיו למען הפועל ירושלים: מנהל השיווק, האחראי על לא מעט מגיוסי הספונסרים בשנים האחרונים. ואחראי על קשרי קהילה. יו"ר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים.

עיסוק: מנכ"ל קלי שוקי הון.

עמדה: נגד מימוש זכות הסירוב ובעד שיתוף פעולה עם קבוצת אלון.

10. אבי זרחיה

גיל: 62

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: חבר עמותה למעלה מעשר שנים.

עיסוק: בעלים של מוסכי מכוניות.

עמדה: נגד מימוש זכות ההצבעה.

11. מוטי זרגרי

גיל: 58

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: כ-15 שנים.

עיסוק: סוכן ביטוח, ומשמש ככרוז במשחקי הקבוצה במלחה.

עמדה: נעדר מהאסיפה הקודמת ונמנע עד עתה להביע את עמדתו.

12. צחי אידליץ

גיל: 54

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: כ- 18 שנים, מהיום שהוקמה.

עיסוק: איש עסקים בתחום התכשיטים.

עמדה: תומך בדני קליין, קרי לממש את זכות הסירוב. אידליץ הגיב: "בלי דני קליין הפועל לא הייתה מגיעה לאן שהיא הגיעה עד היום. מי שלא מסכים הוא מיתמם, חוטא לאמת ולצדק ובטח לטובתה של הפועל ירושלים. הכניסה של חומסקי מאוד חשובה להפועל ירושלים וצריך לעבוד איתם בשיתוף פעולה. לא צריכה להיות זכות של השתלטות של הקבוצה, לעמותה יש יכולות אך לא רוצה לוותר על היכולות של קבוצת אלון. גם אם העמותה תשווה את ההצעה העמותה צריכה צריכה לעבוד בשיתוף בתיאום ובהסכמות עם קבוצת אלון. מהלך שדני קליין כרגע מוביל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צחי אידליץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

13. אליעזר חסין

גיל: 61

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: חבר עמותה כעשרים שנים, משנת הקמתה.

עיסוק: בעל חברת ביטוח.

עמדה: די נייטרלי, אך נוטה לצד של דני קליין, קרי אם יצביעו בעד זכות מימוש הסירוב.

14. עינן יפת – נציג האוהדים

גיל : 34

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: שמונה חודשים. נבחר לעמותה כנציג האוהדים. בין אנשי העמותה לאוהדי הפועל היה מו"מ ממושך לגבי פתיחת העמותה לאוהדים.

עיסוק: סמנכ"ל בקבוצת T&M, מיגון אלקטרוני.

עמדה: נגד מימוש זכות הסירוב. תומך בשיתוף פעולה עם אלון.

עינן יפת מעמותת הפועל ירושלים. באדיבות המצולמים
עינן יפת/באדיבות המצולמים

15. גיא רחמני – נציג האוהדים

גיל: 27

כמה שנים בעמותה/בהפועל ירושלים: שמונה חודשים. נבחר לעמותה כנציג האוהדים.

עיסוק: מתמחה במשרד עורכי דין.

עמדה: נגד מימוש זכות הסירוב הראשונה. אלא אם כן דני קליין יחשוף משקיע ראוי ורציני בישיבת העמותה ביום שישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא רחמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully