וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "יום יבוא ושאראס יהיה מאמן ענק"

מאמן פנרבחצ'ה אולקר העניק ראיון בליטא, שפע מחמאות לליטאי והצהיר: "אין לאף אחד ב-NBA אומץ למנות מאמן אירופי"

ז'ליקו אוברדוביץ' התגעגע. אחרי שנת שבתון במהלכה טען מצברים, נח וגם פלירטט מפעם לפעם עם קבוצות NBA, השועל הסרבי חזר לפנרבחצ'ה אולקר וכעת ינסה להצליח היכן שרבים נכשלו לפניו, ולהצעיד את המועדון הטורקי להצלחות. בראיון שהעניק אתמול (חמישי) לתקשורת הליטאית התייחס לאתגרים בפנר אולקר, לניסיונות להגיע ל-NBA מהדלת הראשית ואפילו לאחד מחביביו שרונאס יאסיקביצ'יוס, לו הוא שפע מחמאות.

"שאראס הולך להיות מאמן ענק, אין לי ספק בזה. יום יבוא וזה יקרה. הוא חכם בצורה בלתי רגילה, גם בכל מה שקשור לכדורסל וגם בחייו האישיים. יש לו כל התכונות כדי להיות מאמן. אני מאוד מכבד אותו", אמר אוברדוביץ' בהתייחס לגארד שהצטיין תחת שרביטו בפנאתינייקוס.

שאראס בן ה-37, שהוזכר לא אחת גם בקיץ הנוכחי כמועמד להגיע למכבי תל אביב, שוקל בתקופה האחרונה הוא להמשיך בקריירה כשחקן פעיל או שמא לתלות את הנעליים. אוברדוביץ' כבר יודע היכן הרכז הליטאי המחונן ימצא את עצמו לאחר הפרישה. למעשה, הוא היה זה שהמליץ לפנאתינייקוס להחתים אותו כמאמן ראשי בעונה שעברה, אך שאראס דחה את ההצעה והחליט להמשיך לשחק. כעת שמועות קושרות אותו לפנרבחצ'ה אולקר, והוא עוד עשוי לחזור לשחק תחת אוברדוביץ'.

ומה יש לאוברדוביץ' לומר על האפשרות לאמן ב-NBA? אוברדוביץ' הוזכר במהלך השנה האחרונה כמועמד לאמן את דטרויט אך המסר שלו, מסתבר, לא מאוד אופטימי. "נכון לעכשיו, אין לאף קבוצה ב-NBA את האומץ כדי להחתים מאמן מאירופה כמאמן ראשי. אין לי מה להסתיר בנוגע למה שהיה עם דטרויט. לא היו מגעים קונקרטיים או הצעה ממשית וכך היה גם עם כל מאמן אירופאי אחר שניסה להגיע ל-NBA. ביום שקבוצת NBA תציע למאמן אירופאי משרה של מאמן ראשי זה יהיה רגע מכונן ביחסים בין ה-NBA לכדורסל האירופאי, אבל אני לא רואה את זה קורה בקרוב".

אוברדוביץ' התבשר לאחרונה כי הפורוורד בויאן בוגדנוביץ', מלך הסלים ביורוליג בעונה החולפת, יישאר בפנרבחצ'ה אולקר למרות שכבר סיכם עם ברוקלין נטס שמחזיקה בזכויות עליו. למעט בוגדנוביץ', אותו אוברדוביץ' רצה מאוד בקבוצה, באיסטנבול ממשיכים לחשוב בגדול. על פי דיווחים בטורקיה, הטורקים מנהלים מגעים בזמן האחרון עם מירזה טלטוביץ', שרשם עונת רוקי בינונית בברוקלין, ומציעה לו סכום אסטרונומי של 3 מיליון דולר לעונה. הצלף הבוסני טרם השיב להצעה.

שחקן ברוקלין נטס מירזה טלטוביץ' מטביע. רויטרס
חיזור מאסיבי. טלטוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully