וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: משה אוחיון קיבל הצעה מפנאתינייקוס

11.7.2013 / 14:54

קשר אנורתוזיס הרשים במשחק אימון מול היוונים שבודקים אפשרות לצרפו. הערכה: יעזוב רק אחרי המשחקים באירופה

הקשר הישראלי משה אוחיון עשוי לעבור בקרוב למועדון הפאר היווני פנאתינייקוס. זאת לאחר שהרשים במשחק אימון בין הקבוצות בהולנד לפני שלושה ימים. הישראלי פתח במשחק, השלים 80 דקות טובות בניצחון קבוצתו 0:2 ובסיומו בדקו היוונים את האפשרות לצרפו. באנורתוזיס יהיו מוכנים למכור את השחקן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, על מנת להקל על התקציב.

יחד עם זאת, בשלב זה נראה שאוחיון ייטול חלק במשחקים מול גלפה השבדית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית ורק אז ייתכן ויעזוב את הקבוצה. על פי מקורות בקפריסין, באנורתוזיס כבר התקבלה ההחלטה העקרונית למכור את השחקן מסיבות כלכליות.

הקשר בן ה-30 הובא בקית שעבר לאנורתוזיס על ידי המאמן דאז רוני לוי וחתם לשנתיים. הוא רשם אשתקד 21 הופעות ליגה בהן כבש שער אחד ובישל חמישה, אבל התקשה לתפוס מקום של קבע בהרכב. בשבועות האחרונים התאמן אוחיון עם קבוצתו, פתח במרבית משחקי ההכנה במחנה האימונים בהולנד וגילה יכולת גבוהה. אם יעבור ליוון, תהיה זו תחנה חמישית בקריירה האירופית אחרי ששיחק בווינטרטור ולוצרן שבשוויץ, בלגיה ורשה הפולנית ובאנורתוזיס.

כזכור, אנורתוזיס צירפה בקיץ שני שחקנים ישראלים נוספים: החלוצים רוברטו קולאוטי ועמית בן שושן שחתמו לעונה אחת. בימים האחרונים פנתה הקבוצה רשמית לנציג בעלי מכבי תל אביב ג'ק אנגלידיס וביקשה לשאול גם את הקשר גונסאלו גרסיה. הקפריסאים מוכנים לשלם כ-150 אלף יורו משכרו של הקשר על מנת לצרפו לעונה אחת. בקפריסין מעריכים כי העסקה קרובה להיסגר, אך מקורבי גרסיה מכחישים סיכום בין הצדדים.

משה אוחיון שחקן לגיה ורשה. ברני ארדוב
ימשיך לתחנה חמישית באירופה? אוחיון במדי לגיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully