וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומרי בן הרוש חתם לשלוש שנים

11.7.2013 / 14:33

מגן-בלם הנבחרת הצעירה נרכש ממכבי נתניה תמורת כ-2 מיליון שקל, עבר את הבדיקות הרפואיות והשלים את רישומו לאירופה

מכבי תל אביב ממשיכה במסע הרכש והיום החתימה לשלוש שנים את המגן-בלם עומרי בן הרוש שגדל ושיחק במכבי נתניה בשנים האחרונות. הצהובים נפגשו עם נציגו של בן הרוש, אבי נמני, וכל הפרטים סוכמו. השחקן עובר לאלופה תמורת שני מיליון שקל. השחקן היה כבר בקרית שלום, עבר בדיקות רפויות והשלים את רישומו לאירופה.

בן הרוש, שהיה מועמד בקיץ שעבר וגם בקיץ הנוכחי למכבי חיפה יישאר בליגת העל ויאבק על עמדות הבלם והמגן השמאלי אצל הצהובים. הוא מגיע בעקבות עזיבתו הצפויה של איגנסיו פידלף שצפוי להיות מושאל מנאפולי לנאסיונל מונטבידאו מאורוגוואי.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
קפץ מדרגה. עומרי בן הרוש עם בני טבק ופאולו סוזה/ברני ארדוב

נתניה התפשרה בצורה משמעותית בעניין סכום ההעברה. בתחילת הקיץ דרשו בקבוצה מעיר היהלומים סכום של כמיליון יורו ובהמשך הסכימו לרדת ל-3.5 מיליון שקל, אך מכבי תל אביב ומכבי חיפה שהיו מעוניינות בשחקן לא הסכימו לשלם דמי העברה כל כך גבוהים.

בן הרוש, 23, שיחק מגיל שמונה במחלקת הנוער של מכבי נתניה והחל מעונת 2009/10 שיחק בקבוצה הבוגרת. בארבע העונות האחרונות רשם 104 הופעות בליגת העל בהן כבש ארבעה שערים. בנוסף, לשחקן שתי הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת ו-21 בנבחרת הצעירה. הוא היה הבלם המוביל בסגל של גיא לוזון ביורו 2013 ושיחק 90 דקות בכל אחד ממשחקי הנבחרת בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully