וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הפסידה לרוסיה 78:60

הפסד שני לשרון דרוקר ושחקניו באליפות אירופה שנערכת באסטוניה. איגור מאיור קלע 16. ביום שישי: ישראל נגד בולגריה

נבחרת העתודה של ישראל הפסידה היום (חמישי) 78:60 לנבחרת העתודה של רוסיה במשחק במסגרת בית ג' באליפות אירופה דרג א'. זה היה ההפסד השני משני משחקים של שרון דרוקר ושחקניו אחרי התבוסה 87:59 ללטביה ביום שלישי.

שלוש מתוך חמש הנבחרות בבית תעלנה לשלב הבא, אבל בעקבות ההפסד פחתו סיכויי ההעפלה של ישראל. לנבחרת נותרו שני משחקים בבית ג': נגד בולגריה ביום שישי (13:30) ונגד ספרד ביום שבת (18:30). אם ישראל תסיים במקומות 4-5 היא תרד לבית התחתון שם היא תפגוש את שתי הנבחרות שתסיימנה במקומות הללו בבית ד'.

תומר גינת שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
השלב הזה מתרחק. תומר גינת/מגד גוזני

הרוסים פתחו היטב ועלו ל-0:6, לפני שתומר גינת סייע לישראל להשוות עם 4 נקודות משלו. במצב של 6:6 רוסיה שוב נטלה את ההובלה ועד סיום הרבע הראשון עלתה ל-13:20. תום מעיין ואיגור מאיור ניסו להשאיר את ישראל בתמונה, אבל לקראת סוף הרבע השני הרוסים פתחו פער דו ספרתי ועד סיום המחצית הגדילו אותו ל-24:41.

רוסיה המשיכה לשמור על היתרון הדו ספרתי שלה גם לאורך מרבית הרבע השלישי, אבל לקראת הסיום שלו גינת החל לייצר נקודות וישראל הורידה את המינוס ל-54:45. קאמבק? לא ממש. ההתקרבות הישראלית העירה את היריבים שלהם ששוב רצו קדימה.

קלעו לישראל: איגור מאיור 16, תומר גינת 13 נקודות ו-10 ריבאונדים, תום מעיין 13, אור סולומון ורפאל מנקו 5 כ"א, אלון אברמוביץ' 3, איגור קולשוב ובן אלטיט 2 כ"א, שון דאוסן 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully