וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו מפציץ: "אני השחקן הכי טוב באירופה"

אקס מכבי תל אביב שחתם בצסק"א מוסקבה מסביר מה לא עבד בפילדלפיה ומודה שהצהובים גיששו לגבי האפשרות להחזירו

אוהדי מכבי תל אביב אולי מתגעגעים לג'רמי פארגו, אבל נראה שלגארד האמריקאי ששיחק בשורות הצהובים עד לפני שנתיים יש מחשבות אחרות. פארגו שחתם בתחילת יוני לעונה אחת בצסק"א מוסקבה שבמהלכה ירוויח כ-2.2 מיליון דולר מקווה להגשים את השאיפות שלו. בראיון שנערך עימו ב"יורוהופס" פארגו הפציץ: "אני השחקן הכי טוב באירופה".

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. קובי אליהו
"הדברים לא הלכו בכיוון שלי. אני עכשיו בצסק"א, בה אני מתמקד". ג'רמי פארגו/קובי אליהו

"זו ההזדמנות הנכונה", הסביר פארגו את ההחלטה להצטרף לצסק"א מוסקבה. "זה היה הרגע הנכון לחתום במועדון שעשיר בהיסטוריה שלו". פארגו חתם כידוע בפילדלפיה בעונה שעברה, אבל לא קיבל את ההזדמנויות ונחתך ממנה לקראת סוף העונה. על כך הוא אמר: "הדברים לא הלכו בכיוון שלי. אני עכשיו בצסק"א, בה אני מתמקד. כל השאר שייך לעבר ואני לא מודאג מזה".

פארגו גם נשאל אילו קבוצות פנו אליו לפני שהחליט להצטרף לצסק"א, והשיב: "מכבי תל אביב. גם קבוצה מסין. היה קשה לי לוותר על צסק"א. נוח לי עם הארגון ואני שמח על ההחלטה שלי. חשבתי גם על מכבי. היו לי שיחות רבות איתם, אבל בסופו של יום זו הייתה ההחלטה הנכונה. אני מצפה לשחק בקבוצה חדשה ובמדינה חדשה".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט עם גביע אליפות ה-NBA. GettyImages
מקבל השראה ממנו. לברון ג'יימס/GettyImages

לסיום, נשאל הרכז המוכשר על המטרה הבאה שלו, והאם היא לטפח קריירה טובה באירופה או לחזור ל-NBA, והשיב: "יש לי בסך הכול קריירה נהדרת". ושימו לב לשתי השאלות האחרונות: מיהו השחקן הכי טוב ב-NBA, ופארגו השיב: "לברון ג'יימס", ומיהו השחקן הכי טוב באירופה? "אני", השיב השחקן בלי למצמץ.

וזו תמצית הקריירה של פארגו, למי שהספיק לשכוח:

פארגו החל את הקריירה האירופית בהפועל גלבוע/גליל עליון, הפך לאחד השחקנים הטובים ביורוליג בעונת 2010/11, ומשם עבר למכבי תל אביב בשורותיה העמיד במדים הצהובים ממוצעים של 13 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק. יכולתו הטובה סידרה לו חוזה ב-NBA, תחילה בממפיס ובעונה החולפת בקליבלנד ואז בפילדלפיה. בשורות הקאבס נכנס היטב לנעליו של קיירי אירווינג כשכוכב הקבוצה נפצע, ובסך הכל העמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק. בפילדלפיה שיחק פחות, ורשם 4.9 נקודות ו-2.4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully