וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ארויו חתם לעונה נוספת בגלאטסראיי

הגראד הפורטוריקני בן ה-33 האריך את חוזהו בקבוצה הטורקית בעונה, עם אופציה לעונה נוספת, עבור 1.75 מיליון דולר

גלאטסראיי הטורקית ממשיכה לבנות את עצמה לקראת עונת 2013/14, והיום (חמישי) החתימה את כוכבה קרלוס ארויו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, עבור 1.75 מיליון דולר. הגארד הפורטוריקני (33, 188 מטר) הצטרף לקבוצה הטורקית בעונה שעברה, לאחר שהגיע אליה מבשיקטש, והפך לעמוד התווך של הקבוצה כשהוא תורם ממוצע של 13.3 נקודות ו4.3 אסיסטים ב-27 משחקים בליגה הטורקית ומוליך את גלאטסראיי לאליפות טורקיה.

"ארויו הצטרף אלינו ב-4 בינואר 2013 והוביל אותנו לאליפות טורקיה תוך שהוא הופך לשחקן מרכזי, ותורם מיכולתו וכישרונו למועדון", נאמר בהודעה הרשמית של גלאטסראיי, "ניצחנו איתו 25 משחקים ברציפות ורשמנו הפסד בודד אחד בעונה שעברה".

שחקן נבחרת פורטו ריקו, קרלוס ארויו. Nick Laham, GettyImages
הוא מרוצה בגלאטסראיי, וגלאטסראיי מרוצה ממנו. ארויו/GettyImages, Nick Laham

גלאטסראיי היא התחנה ה-13 בקריירה של ארויו, אשר שיחק בעבר במכבי תל אביב (2008/09) ורשם 603 משחקים ב-NBA (פלייאוף ועונה סדירה), במדי טורונטו, דנבר, יוטה, דטרויט, אורלנדו, מיאמי ובוסטון. בעונה שעברה הוליך ארויו את יריבתה של גלאטסראיי, בשיקטש, לאליפות.

גם אנדולו אפס איסטנבול מתחמשת לקראת העונה הבאה, והחתימה לעונה אחת את טוטקו אסיק (32, 1.94 מטר). הגארד, ששיחק בשנתיים האחרונות בבשיקטש, תרם בעונה שעברה לקבוצתו 8.7 נקודות ו-3.9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully