וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: יוסי מאור מתעניין ברכישת אחוזים

11.7.2013 / 8:58

איש העסקים גישש לגבי האפשרות להיכנס למועדון כשותף. גורם: "אם הוא יהיה רציני, הוא יצטרך להביא אנשי עסקים"

איש העסקים יוסי מאור גישש יחד עם כמה אנשי עסקים נוספים לגבי אפשרות לרכוש חלק מאחוזי השליטה במכבי נתניה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחודש פברואר עניינו מקורבים למועדון את מאור בכניסה כשותף, אך אז איש העסקים סירב והביע רצון להיכנס להפועל חיפה, הקבוצה אותה הוא אוהד.

קובי בלדב מנכ"ל מכבי נתניה. שלומי גבאי
הקבוצה תימכר? קובי בלדב/שלומי גבאי

בין מאור לאנשי נתניה החלו גישושים ראשונים, אך הנושא עדיין לא נמצא בשלבי סיכום שכן ראשי נתניה הבהירו שלא יהיו מוכנים לתת למשקיע 30 אחוזים בלבד מהמועדון, ומי שירצה להשקיע ולהיכנס למועדון יצטרך לקנות נתח גדול בהרבה, תנאי שלא ברור אם מאור מוכן לו בשלב הזה.

איש העסקים ינסה לגייס משקיעים נוספים כדי לרכוש חלק גדול יותר כשבשבועות הקרובים צפויה שיחה בין הצדדים כדי לנסות לקדם את הנושא. "זה עדיין לא רלוונטי כי קובי וגיל לא יסכימו לתת רק 30 אחוזים", הסביר גורם במועדון. "יוסי גישש והביע רצון, אבל אם הוא באמת יהיה רציני הוא יצטרך להביא אנשי עסקים שיהיו מוכנים לרכוש את כל המועדון, או לכל הפחות חלק גדול ממנו".

טובארנו פינאס מכבי נתניה מול גונסאלו גרסיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בנתניה מנסים למצוא לו קבוצה. טובארנו פינאס/ברני ארדוב

בינתיים, בצד המקצועי בנתניה מאמינים שעומרי בן הרוש לא ימשיך בקבוצה ויעזוב לקבוצה גדולה בליגת העל כשמכבי תל אביב ומכבי חיפה הביעו בעבר עניין בשחקן.

גם טובארנו פינאס מעוניין לעזוב ובנתניה מנסים למצוא לו קבוצה. בן בנימין קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות אך הבהיר שאם לא ימצא קבוצה הוא יבקש לממש את חוזהו, בעוד עידו לוי אותו מנסים למכור בנתניה מבוקש מאוד בבני סכנין, אך בשלב זה לא ברור אם המועדון מליגת העל יסכים לשלם את הסכומים שנתניה דורשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully