וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מקורבים לקבוצה פנו ליוסי מאור

21.2.2013 / 12:01

איש העסקים, שהתעניין ברכישת הפועל חיפה, דחה אפשרות לקנות את הקבוצה מעיר היהלומים. שבחון עשוי לחזור להרכב

one

מקורבים למכבי נתניה פנו לאיש העסקים יוסי מאור בימים האחרונים ועניינו אותו ברכישת המועדון אלא שמאור סירב ושלל ישר את ההצעה. אף נושא תפקיד רשמי במועדון לא פנה ישירות למאור אך אותם אנשים הפנו לאיש העסקים נחשבים למקורבים מאוד לנתניה והיו מעוניינים לתווך וליצור משא ומתן.

מאור הצהיר בתחילת העונה כי הוא מעוניין לרכוש מידי יואב כץ את הפועל חיפה אך בעלי הקבוצה האדומה מהכרמל סירב וכעת ניראה שמאור מעוניין היה באמת ברכישת חיפה מאהבת הקבוצה ולא רק בשל רצון לרכוש קבוצת כדורגל, שכן סירב ברגע הראשון שדובר איתו על רכישת נתניה.

יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
עשוי לחזור להרכב. יוסי שבחון/מגד גוזני

כזכור, מתחילת העונה מחפשים בקבוצה רוכש למועדון כאשר איש העסקים אלי שגב ואנשי עסקים אפריקאים העומדים מאחוריו הזרימו סכומים גדולים לקבוצה ועשויים אף לרכוש חלק ממניות הקבוצה בעונה הבאה, אלא שמלבדם בנתניה ממשיכים כל העת לחפש רוכש שיצעיד את הקבוצה קדימה. בינתיים שגב אמור לנחות בימים הקרובים ולדון עם ראשי נתניה גם על העונה הבאה ומידת מעורבותו.

בצד המקצועי בנתניה ממשיכים להתכונן למשחק מול בני סכנין ביום ראשון כאשר נראה שאותו הרכב שפתח במשחק התיקו 0:0 עם רמת השרון יפתח כשהשינוי היחידי עשוי להיות הרכבתו המחודשת של יוסי שבחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully