וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "לא הסתבכנו, כל הכבוד לשחקנים"

16.2.2013 / 20:24

מאמן נתניה אחרי ה-0:0 ברמת השרון: "קשה לבוא לידי ביטוי במגרש כזה". טבק: "מרוצה, הקרב יימשך עד המחזור האחרון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני רמת השרון ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 במשחק שהושפע במיוחד מתנאי מגרש קשים, שלוליות ומשטח רטוב. המארחת הייתה טובה ומסוכנת יותר, אבל דווקא הצהובים היו קרובים מאוד לניצחון כשקובי דג'אני ירה כדור חופשי למשקוף בדקה ה-89. במהלך המשחק, אוהדי נתניה הביעו מחאה כנגד טל בנין על המשחק ההגנתי של הקבוצה, שרקו בוז, קראו: "ביזיון" ודרשו מהמאמן להתפטר. התוצאות האחרות בתחתית קירבו את נתניה לקו האדום בעוד רמת השרון תמשיך להיאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון.

מאמן מכבי נתניה טל בנין לוחץ את ידו של מאמן עירוני רמת השרון בני טבק. קובי אליהו
נקודה לכל אחד. בנין וטבק/קובי אליהו

טל בנין אמר בסיום: "אני לא חושב שהסתבכנו. אמנם התחתית צפופה, אבל כבר היינו מתחת לקו האדום במצב הרבה יותר גרוע. כל שבוע דברים משתנים. אני לא חושב שרמת השרון שלטה, הם מכירים את המגרש יותר טוב מאיתנו וקשה לשחקנים טכניים לבוא לידי ביטוי במגרש כזה. אני חושב שצריך להגיד כל הכבוד לשחקנים ששיחקו בתנאים קשים של שלוליות ומגרש רטוב. זה לא פשוט. המשחק הבא מול בני סכנין הוא עוד משחק חשוב ומשמעותי ונצטרך לבוא לנצח אותו כדי להתקדם ולצאת מהמצב הזה".

מנגד, בני טבק היה דווקא מרוצה: "לא עוזר לנו שהיינו יותר טובים כי גם יכולנו להפסיד מכדור עונשים בדקה ה-90 וללכת הביתה מאוכזבים. בסך הכל אני מרוצה מהתוצאה אחרי שאני מבין מה עשו קבוצות אחרות היום. הקרב על הכרטיסים לפלייאוף יהיה עד המחזור האחרון. יש לנו את מכבי תל אביב, קרית שמונה ובאר שבע ואלו משחקים קשים מאוד. זה יוכרע רק בסוף. כמה שזה יישמע מצחיק, ננסה לנצח את מכבי תל אביב בשבוע הבא כי אין לנו מה להפסיד. אגיד לשחקנים לבוא, ליהנות ולתת את מה שיש להם ומה שנשיג שם זה בונוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully