וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני הוצג במנצ'סטר סיטי: "רוצה לשחזר את האליפות"

הקבוצה ממנצ'סטר הציגה לראשונה את המאמן הצ'יליאני ואת שחקן הרכש הברזילאי פרננדיניו, שאמר: "אתן את כולי לקבוצה"

מנצסטר סיטי ממשיכה בהכנות שלה לעונה הקרובה והיום (רביעי) היא הציגה באופן רשמי את המאמן החדש שלה, מנואל פלגריני שהגיע ממלאגה בקיץ. במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה, הוצג גם פרננדיניו, שחקן הרכש שהגיע משטחאר דונייצק האוקראינית תמורת סכום עתק של 30 מיליון פאונד.

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הוצג במנצ'סטר סיטי. פלגריני/רויטרס

"אנחנו מתכוונים לשחק כדורגל התקפי, הקבוצות שלי תמיד משחקות כדורגל אטרקטיבי", כך אמר פלגריני במסיבת העיתונאים החגיגית. על השאיפות של הסיטי בפרמיירליג השנה: "חמש או שש קבוצות תמיד נאבקות על האליפות באנגליה ואני אנסה לעשות את זה עם מנצ'סטר סיטי".

פלגריני הוסיף: "אני חושב שהליגה היא חשוב מאוד וכמובן שגם ליגת האלופות. אני יודע שהשנתיים האחרונות באירופה לא היו טובות עבור מנצ'סטר סיטי, אבל אני אנסה לשנות את זה. כשמנצ'סטר סיטי זכתה באליפות זה היה אחד מהרגעים הכי גדולים שלה בהיסטוריה ואני אנסה לשחזר את זה, הוסיף המאמן.

שחקן הרכש הנוצץ פרננדיניו, נראה נרגש במסיבת העיתונאים והתייחס לציפיות שלו מהעונה: "המטרה הראשונה שלי היא לשחק כדורגל טוב במנצ'סטר סיטי ואם אעשה את זה אני בטוח שאשחק גם בנבחרת ברזיל. חשוב לי מאוד להוכיח את עצמי במועדון הזה ואני אעשה את הכל כדי להוכיח שההחלטה לרכוש אותי הייתה נכונה. אתן הכל למועדון הזה".

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מפגש ראשון עם הצלמים והעיתונאים. פלגריני/רויטרס
מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני עם השחקן פרננדיניו. GettyImages
עם הרכש הברזילאי פרננדיניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully