וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה לאביו של ניימאר: "הוא יהיה המחליף של מסי"

העיתון הברזילאי "או גלובו" חושף כי מאמנה של באיירן מינכן ניסה לשכנע את אביו של הכוכב הברזילאי לא להגיע לברצלונה, תוך כדי הטחת עלבונות במאמן הנוכחי ועוזרו לשעבר

AP

צפו בפפ גווארדיולה מוצג כמאמנה החדש של באיירן מינכן

עיתון הספורט הברזילאי הגדול "או גלובו" חושף היום (רביעי) סיפור גדול ולפיו פפ גווארדיולה, מאמנה החדש של באיירן מינכן ניסה לשכנע את ניימאר לחתום במועדון שלו ולא בברצלונה. על פי הדיווחים מאמנה לשעבר של ברצלונה, נפגש עם אביו של ניימאר וטען בפניו שטיטו וילאנובה, המאמן הנוכחי של ברצלונה לא יידע לשלב את ניימאר לצידו של הכוכב הגדול של הקבוצה, ליאונל מסי.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
ליכלך על וילאנובה? גווארדיולה/רויטרס

עוד לפני שהגיע לברצלונה, שמו של ניימאר הוזכר כמועמד חזק להגיע לבאיירן מינכן ועל פי מה שמדווח העיתון הברזילאי הגדול, פפ אף אמר לאביו של ניימאר כי "בבאיירן מינכן הוא יוכל להפוך לשחקן הטוב בעולם". בברזיל טוענים שגם מילאן ניסה לצרף לשורותיה את הכוכב הברזילאי, שהעדיף למרות זאת את ההצעה המפתה של ברצלונה.

הדיווחים הללו מגיעים מספר ימים אחרי שגווארדיולה הוצג לראשונה כמאמן באיירן מינכן ואף אמר: "ניימאר ומסי יעבדו טוב ביחד". אולם, בברזיל טוענים דווקא שגווארדיולה טען במפורש שוילאנובה לא יצליח לשלב בין השניים בהרכב ושבברצלונה ניימאר יהפוך לשחקן ספסל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ליאונל מסי (מימן), ניימאר, משחק ידידות. רויטרס
העדיף בכל זאת את ברצלונה. ניימאר/רויטרס

כזכור, טיטו וילאנובה היה עוזרו המסור של גווארדיולה בתקופת הזוהר של ברצלונה, שזכתה בשלוש אליפויות ובשתי אליפויות אירופה. כעת, בעקבות הפרסומים שהולכים וצוברים תאוצה, ייתכן מאוד שהיחסים בין השניים יצטננו מאוד. וילאנובה, שהיה זה שהחליף את גווארדיולה כמאמן הראשי של בארסה בעונה שעברה, הצליח להחזיר את תואר האליפות לקטלאנים אחרי עונה שבה ריאל מדריד זכתה בתואר.

וילאנובה ימשיך עונה נוספת כמאמן הראשי בקאמפ נואו, למרות מחלת הסרטן ממנה הוא סובל ושבעטיה הוא החסיר לא מעט משחקים בעונה החולפת. כעת יהיה מעניין לראות האם הנבואה של גווארדיולה תתממש, או שניימאר יצליח להשתלב בבארסה ולשתף פעולה עם ליאו מסי, הכוכב הגדול בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully