וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לאונרדו התפטר מתפקידו בפריס סן ז'רמן

המנהל הספורטיבי שהושעה ל-13 חודשים, החליט לעזוב את תפקידו בתום חלון ההעברות: "אנחנו מכבדים את החלטתו"

פריס סן ז'רמן ממשיכה את ההכנות שלה לקראת העונה הקרובה, אך היום (רביעי) אלופת צרפת התבשרה שהיא תאלץ לעשות זאת ללא המנהל הספורטיבי שלה לאונרדו, שהתפטר באופן די מפתיע מתפקידו. לאונרדו הודיע לבעלי הקבוצה על עזיבתו והמועדון מיהר לפרסם הודעה רשמית בנושא: "אנחנו מצטערים על ההחלטה הזו, אך מכבדים אותה. אנחנו מודים ללאונרדו על הפרוייקט שלו כאן ומאחלים לו הצלחה בהמשך.

המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן לאונרדו. Antoine Antoniol, GettyImages
החליט להניח את המפתחות. לאונרדו/GettyImages, Antoine Antoniol

כזכור, רק לפני שישה ימים ספג הברזילאי עונש השעיה כבד ביותר כאשר הורחק ל-13 חודשים על ידי ההתאחדות הצרפתית אחרי שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא דוחף עם כתפו בדרך לחדר ההלבשה בפארק דה פראנס את השופט אלכסנדר קסטרו לאחר המשחק מול ולנסיין (1:1). העונש הכבד שספג, גרם ככל הנראה להתפטרותו של הברזילאי, אם כי יש לציין שהוא יעזוב את המועדון רק בתום חלון ההעברות והוא ימשיך לעמול על הרכש של המועדון לקראת פתיחת העונה.

המשימה העיקרית של לאונרדו כרגע היא החתמתו של אדינסון קבאני, חלוצה של נאפולי שעל פי כל הדיווחים סיכם את כל תנאיו במועדון. מאידך, מי שככל הנראה יעזוב את הקבוצה בקרוב מאוד הוא טיאגו סילבה, הבלם הברזילאי שעל פי דיווחים בספרד סיכם את תנאיו האישיים בברצלונה. לאונרדו מונה לתפקיד בפריס ביולי 2011, אחרי ששימש לפני כן כמאמנה של מילאן ואינטר. הברזילאי סייע למועדון הצרפתי עתיר הממון להפוך לשם דבר בכדורגל העולמי כאשר בעונה החולפת הקבוצה זכתה באליפות צרפת ונחלה הצלחה יחסית גם בקמפיין ליגת האלופות, שבו היא הודחה רק ברבע הגמר על ידי ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully