וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס: "סאבלה לא מזמן אותי לנבחרת כי הוא מפחד ממני"

החלוץ תקף את מאמן נבחרת ארגנטינה בראיון פרובוקטיבי. יובה הציבה אולטימטום: תוריד 6 קילוגרמים עד פתיחת העונה

קרלוס טבס מתאקלס לחיים באיטליה. אחרי שחתם בשורות יובנטוס האלופה, החלוץ הארגנטינאי מקווה לתת עונה טובה אחרי שבעונה החולפת הוא לא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב של מנצ'סטר סיטי והתעמת לא אחת עם המאמן שלה, רוברטו מאנצ'יני. האישיות הבעייתית לפעמים של טבס, היא גם כנראה הסיבה לכך שהוא לא נכלל בסגל של אלחנדרו סאבלה, מאמן נבחרת ארגנטינה.

כשנותרה עוד פחות משנה למונדיאל בברזיל, החלוץ הארגנטינאי, שלא שיחק בנבחרת מאז בואו של סאבלה, התייחס לסוגיה הזו ואמר בראיון לתחנת רדיו בארגנטינה: "אני כבר יודע שלא אשחק בנבחרת ארגנטינה במונדיאל. סאבלה לא קרא לי מאז שהוא המאמן, אני לא יודע למה הוא לא קורא לי, אולי הוא מפחד ממני".

קרלוס טבס ומצג כשחקן יובנטוס. Davide Spada, AP
נדרש להוריד במשקל. טבס/AP, Davide Spada

המשך הראיון של טבס, מסגיר במעט את אופיו הבעייתי: "אני לא מתגעגע ללבוש את החולצה של ארגנטינה. אני אוהב לשחק עבור המדינה שלי, אבל המאמן קיבל החלטה אחרת. זה בלתי אפשרי בשבילי לראות את ארגנטינה משחקת כי זה כואב לצפות בהם כשאני לא משחק".

ובינתיים, טבס מגלה שגם החיים ביובנטוס אצל אנטוניו קונטה לא פשוטים. על פי הדיווחים באיטליה, החלוץ נדרש על ידי הצוות המקצועי של הקבוצה להוריד שישה קילוגרמים עד פתיחת העונה. החלוץ הארגנטינאי מתוכנן לערוך את הופעת הבכורה שלו ב-31 לחודש מול אברטון במהלך טורניר הכנה בארצות הברית, שבו נוטלות חלק גם ריאל מדריד, ל.א גלאקסי, ולנסיה, צ'לסי, אינטר ומילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully