וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 10.7

מכבי תל אביב מצאה שוער וסיכמה עם חואן פאבלו קולינאס, עמית בן שושן חתם באנורתוזיס ומיכאל זנדברג מגיע לרמת השרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש שוער לאלופה. קולינאס עם ג'ורדי קרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

21:57: רשמי: מיכאל זנדברג שירד עם הפועל רמת גן ליגה סיכם לעונה אחת בעירוני רמת השרון. מדובר ברכש התשיעי של רפי כהן.

21:19: רשמי: מכבי תל אביב הודיעה על המחליף של וינסנט אניימה: השוער הספרדי של חיחון, חואן פאבלו קולינאס סיכם את תנאיו ואמר: "אני שמח להצטרף".

17:46: בית"ר ירושלים מנהלת משא ומתן עם החלוץ הבולגרי ונטסיסלב חריסטוב, שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות בברואה. חריסטוב יפגוש בשבוע הבא את הפועל תל אביב בליגה האירופית.

11:29: רשמי: עמית בן שושן חתם לעונה אחת באנורתוזיס פמגוסטה ויצטרף לאוחיון וקולאוטי בקבוצה הקפריסאית. הוא ירוויח 110 אלף יורו לעונה.

עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
נפרד מבית"ר. עמית בן שושן/ברני ארדוב

10:41: קשר בני יהודה בעונה החולפת, רפי דהן, סגר את תנאיו בהפועל באר שבע וממתין לשחרור ממכבי תל אביב, שדורשת כ-700 אלף שקל תמורת כרטיסו.

9:28: סינטאיהו סלליך מתלבט האם לעזוב את מכבי חיפה בעקבות מיעוט הדקות שקיבל במחנה האימון. אריק בנאדו מחזיק בשמות של מספר שחקנים שאותם היה רוצה לראות בחיפה. ג'רמי בוקילה עדיין לא ירד מהפרק וחיפה אפילו פנתה רשמית לזולטה וורגם, קבוצת האם שלו בבלגיה בעניין, אבל במקביל נבדקות גם אופציות אחרות. שמו של סטפן שצ'פוביץ' מוזכר כאופציה שלישית או רביעית.

8:43: סאביו נסרקו ממשיך להרשים את יובל נעים באימוני הפועל עכו, וקיים סיכוי גבוה שהקשר הגרמני ממוצא אוגנדי יצטרף. מי שעדיין מתנדנד הוא החלוץ האורוגוואי בריאן מרטינס, שמגלה יכולת טובה באימונים אבל לא בטוח שבקבוצה ירצו להחתימו. ניר נחום, ששמו עלה גם הוא כמועמד, עשוי להגיע למספר ימי מבחנים כדי לבדוק באיזה כושר הוא נמצא.

7:16: אריק דג'מבה דג'מבה, שסיכם את כל תנאיו בבני סכנין, דחה את הגעתו לארץ בשל סיבות אישיות, ובקבוצה לוקחים בחשבון אפשרות שהשחקן לא יגיע להסדר עם הפועל תל אביב, מה שיגרום פיצוץ שיטרפד את הגעתו לסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully