וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלליך עשוי לעזוב אם לא יתחרה על מקום בהרכב מכבי חיפה

10.7.2013 / 9:28

הקשר ימתין למשחקים באירופה ויקבל החלטה. גולסה יקבל יותר דקות כשיחתום. ומהן ההתלבטויות של בנאדו לגבי ההרכב?

ספורט 2

הקשר סינטאיהו סלליך מתלבט האם לעזוב את מכבי חיפה. הדקות שקיבל במחנה האימון מוכיחות כי אריק בנאדו לא בונה עליו כשחקן הרכב, וסלליך ימתין גם למשחקים באירופה כדי לקבל החלטה סופית. אם השחקן לא יתחרה על חולת ההרכב, הוא עשוי לבקש לעזוב. בית"ר ירושלים והפועל באר שבע כבר הביעו עניין בשחקן.

"אחרי שתי עונות מוצלחות בעכו וקריית שמונה סינטאיהו מרגיש שהוא ראוי ובשל להתחרות על חולצת ההרכב במכבי חיפה", אמר שחקן בקבוצה. "הוא רוצה ללכת לישון לפני משחקים כשהוא יודע שיש סיכוי טוב שהוא יפתח בהרכב. הוא רואה את העונה הזאת כעונת הפריצה שלו". אחת הבעיות מבחינת סלליך הוא השילוב הצפוי של החלוצים בכנפיים. "בנאדו משחק בשיטה שכוללת כביכול שלושה חלוצים. יש לו שלושה שחקני תשע, שכל אחד מהם יכול לשחק גם בצד, כולל אבוחצירא ותורג'מן, שיכול לשחק בשמאל ובימין. עזרא הוא באנקר בכל צד, אז כל השאר מתחרים על עמדה אחת, וזה עוד לפני שעידן ורד חזר לעניינים", הסבירו בקבוצה.

סינטאיהו סלליך נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
"הוא רואה את העונה הזאת כעונת הפריצה שלו". סלליך במדי הנבחרת הצעירה/ברני ארדוב

יממה לאחר ההפסד לטרק גרוזני, מכבי חיפה תנחת היום (רביעי) בישראל לאחר שסיימה את מחנה האימונים שלה באוסטריה ותגיע בשעות הצהריים בטיסה ממינכן. לפחות על פי משחקי המבחן, הבשורה העיקרית מהמחנה באוסטריה הייתה חיבור טוב בין שחקני הרכש והעובדה שבניגוד לעונה שעברה, אז נעצרו שני שחקנים בחשד שהחזיקו דולרים מזויפים, הוא עבר ללא בעיות משמעת ורמת ריכוז גבוהה באימונים. בחיפה העידו כי רובן ראיוס התאקלם נהדר מבחינה חברתית. הוא מרבה לשוחח עם שחקנים ומבקש את הכדור במגרש. שמעון אבוחצירא ואלעד גבאי, בדקות ששיחק, הפגינו יכולת טובה. רן אבוקרט אמור להשתלב יותר כשהקבוצה תשוב לארץ. בחיפה היו מרוצים מאוד מבויאן שראנוב שמפגין יכולת טובה והמשא ומתן עימו, על חוזה לחמש שנים, יתחדש בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בויאן שראנוב מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בחיפה היו מרוצים מאוד מבויאן שראנוב שמפגין יכולת טובה והמשא ומתן עימו יתחדש בקרוב/אדריאן הרבשטיין

הלקח העיקרי של בנאדו מהמשחקים הללו הוא שהקבוצה זקוקה לחלוץ רחבה נוסף. במקרה כזה, בנאדו עשוי לשנות את השיטה או להעביר את אבוחצירא לשחקן בכנף שמאל. החלוץ פחות אוהב את התפקיד הזה, אבל אם יגיע חלוץ בכיר בנאדו, לפחות בשלב הזה, לא מתכוון לספסל אותו. דינו אנדלובו פצוע ועדיין לא הוחלט סופית שהוא נשאר. אנדריי פיליאבסקי הרשים כקשר אחורי אבל אם אנדלובו יחזור לאימונים בזמן ויגיע חלוץ זר, הוא יעזוב. בנאדו מחזיק בשמות של מספר שחקנים שאותם היה רוצה לראות בחיפה. ג'רמי בוקילה עדיין לא ירד מהפרק וחיפה אפילו פנתה רשמית לזולטה וורגם, קבוצת האם שלו בבלגיה בעניין, אבל במקביל נבדקות גם אופציות אחרות. שמו של סטפן שצ'פוביץ' מוזכר כאופציה שלישית או רביעית.

אייל גולסה לא פתח בהרכב משום שעדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן סיכם עם סגן הנשיא עוזי מור שאם במהלך החודש לא תגיע הצעה, ייכנסו הצדדים למשא ומתן על חוזה חדש, לשלוש שנים. גולסה מוכן לחתום רק אם יקבל שדרוג משמעותי בחוזה שלו. הוא אמור לקבל הצעה לחתום על חוזה של כ-650 אלף דולר לשלוש שנים, בהשוואה לחוזה בו הוא מחזיק כעת, 180 אלף דולר לעונה.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הירוקים זקוקים לחלוץ רחבה נוסף. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בחיפה הסבירו את ההחלטה לשלב בהרכב את החלוץ אסמעיל ריאן, בכך שאין שום שחקן טבעי בתפקיד שלו, אולי מלבד שון וייסמן הצעיר. ריאן יישאר בקבוצה הבוגרת ויקבל יותר דקות העונה. גם שובל גוזלן הצעיר יקבל דקות וישתלב בהדרגה. אלון תורג'מן עבר בסוף העונה שעברה לתפקד כחלוץ תשע, אבל ייתכן שבעקבות המצב שנוצר בנאדו יתפקד אותו מפעם לפעם גם כשחקן כנף. מחר יוודע סופית מי תהיה היריבה של חיפה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית - סלימה וונדררס המלטזית או חזאר לנקראן האזרית. המשחק ייפתח בשעה 18:00, שעון ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בטוח שסגל הירוקים בסוף מחנה האימון ייראה אותו דבר בתחילת העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully