וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה ומור סיכמו: הצעה תוך חודש או מו"מ לחוזה חדש

3.7.2013 / 9:14

אם הקשר לא יקבל הצעה מבלגיה, חיפה תנסה להחתימו לשלוש שנים. משומר, ריאן וגולסה תורגלו בהרכב לקלוז' (אין שידור)

מכבי חיפה

בצל השיחה של עוזי מור עם אייל גולסה אמש (שלישי), במכבי חיפה ממשיכים להתכונן לקראת המשחק הערב (רביעי) מול קלוז' (20:30, אין שידור). חיפה ערכה הבוקר אימון במהלכו בנאדו תרגל את ההרכב לראשונה. מדובר במערך של 4:1:2:3, הכולל שני שחקני קו. על פי ההרכב המסתמן, בויאן שראנוב יפתח בין הקורות כשבמרכז ההגנה יתופקדו דקל קינן ואדין צוצאליץ'. אייל משומר יפתח באגף ימין וטאלב טואטחה אמור להיות המגן השמאלי. אלעד גבאי יפתח בינתיים על הספסל. גוסטבו בוקולי ערך אימון חלקי ולא צפוי לשחק. אייל גולסה, יניב קטן, רובן ראיוס, אסמעיל ריאן וחן עזרא תורגלו מתחת לשמעון אבוחצירא. ריאן ישחק בצד שמאל של הקישור. סארי פלאח, עידן ורד, אביחי ידין ודינו אנדלובו עורכים אימונים קלים.

אלעד גבאי, ויאם עמאשה באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
גבאי מתרגש, עמאשה עדיין ממתין/אדריאן הרבשטיין

המגן אלעד גבאי התייחס לפני אימון הבוקר שקיימה הקבוצה לחתימה במכבי חיפה. "החמיא לי מאוד שהרבה קבוצות התעניינו בי בקיץ, אבל אני בטוח שעשיתי את הבחירה הנכונה. חיפה זה מועדון גדול בארץ ובקנה מידה אירופי. אני מאוד שמח על הבחירה שעשיתי, ומחכה כבר למשחק הראשון כדי לטעום את ההרגשה של לשחק עבור הקבוצה", אמר המגן. "התחושה היא אדירה. גאווה אדירה ללבוש את החולצה הזו עם הסמל הזה, כל ילד קטן שמתחיל לשחק כדורגל חולם ביום מן הימים להגיע לכאן. אני שמח מאוד שהגשמתי את החלום הזה, ומקווה בעזרת השם להחזיר על המגרש לכולם - על האמונה והתמיכה שנתנו.

"המטרה הקבוצתית היא לפני הכול, להיאבק על כל התארים ולהצליח בקמפיין האירופי. באופן אישי, אני מקווה לשחק ולתרום לקבוצה כמה שאפשר, מתי שהמאמן יצטרך אותי אעמוד לרשותו. להתחיל דרך חדשה וטובה לפחות כמו שהייתה לי בקבוצה הקודמת, בה זכיתי בתארים".

משחקי ההכנה של מכבי חיפה משודרים בספורט 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מכבי חיפה מחנה אימון אוסטריה 2013 יולי. מכבי חיפה
"חייב להבין שמקומו איתנו". גולסה במחנה האימון/מכבי חיפה

על הקהל הרב שהגיע לאימון הפתיחה אמר גבאי: "זה היה חדש ומוזר עבורי, תחושה כיפית, לראות באימון פתיחה כל כך הרבה קהל ולראות כמה הוא צמא להצלחות ותארים ולקבוצה שתביא ותחזיר לו על מה שהוא נותן. לא נתקלתי בזה בעבר ואני מקווה שאנחנו נחזיר לקהל על התמיכה הזו. ניתן לו הרבה סיבות לחגוג ולשמוח אתנו במהלך העונה".

ועכשיו, בחזרה לגולסה. כפי שפורסם אתמול, סגן הנשיא מור לקח את גולסה לשיחה בנוגע לעתידו, כשבמועדון מצפים שיחתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה ואם תתקבל הצעה עבורו הוא ישוחרר. בפגישה סוכם כי אם בתוך חודש לא תגיע הצעה עבור השחקן, הצדדים ייפגשו במטרה לחתום לשלוש שנים."גולסה חייב להבין שמקומו איתנו. כמובן שלא נעמוד בדרכו אם תתקבל הצעה אחרת, אבל הוא יכול לשחק עוד עונה בקבוצה ואז לעבור. מכבי חיפה לא עומד בדרכו של אף שחקן שרוצה להתקדם ולהצליח", אמר גורם במועדון אמש. הקשר רן אבוקרט יצטרף להכנות של הקבוצה לקראת המשחק הבא מול באקו. ביום שלישי יינעל המחנה במשחק מול טרק גרוזני.

ובתוך כך, כעת נודע כי עסקת בוריס קליימן לא יוצאת לפועל בשלב זה. אם השוער של הפועל תל אביב לא יגיע למכבי חיפה, תיבדק אפשרות לרכוש את כרטיסו של אריאל הרוש מבית"ר ירושלים, אך בשלב זה מדובר בעלויות גבוהות מאוד.

החלוץ ויאם עמאשה ממתין בישראל ואם לא יחתום בקבוצה אחרת עד שובה של הקבוצה מהמחנה הוא יחזור להתאמן בה. בינתיים, ממשיכים הניסיונות להעבירו לקריית שמונה במסגרת עסקת אלעד גבאי, למרות שהשחקן מסרב לכך כרגע. גם הפועל באר שבע של אלישע לוי הביעה עניין בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully