וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: ויקטור אולאדיפו הצטיין בהפסד אורלנדו

הגארד שנבחר שני בדראפט קלע 19 בהפסד אורלנדו להיט, רג'י ג'קסון התפוצץ עם 35 בניצחון הת'אנדר. ניצחונות ליוסטון ובוסטון

אחרי שניצחה את שני משחקי ההכנה הראשונים שלה בליגת הקיץ באורלנדו, נחלה הערב (שלישי) אינדיאנה את הפסדה הראשון, כשנכנעה 76:74 לבוסטון. סלואן עוד השווה 38 שניות לסיום עם שלשה נהדרת, אבל צמד זריקות עונשין של פיל פרסי, 11 שניות לפני הבאזר העניקו את הניצחון לירוקים. קלי אוליניק שנבחר 13 בדראפט האחרון היה נהדר עם 21 ו-9 ריבאונדים עבור הסלטיקס, מיטשל הוסיף 15. קורטני פלס שוב אכזב עם 4, אלי הולמן סיים עם 3 בעוד לורנס היל מחולון סיים ללא נקודות. את אינדיאנה הוליך סולומון היל עם 15, אורלנדו ג'ונסון הוסיף 13.

קלי אוליניק שחקן מכללת גונזאגה. AP
חתיכת הצגה. אוליניק/AP

שחקני ליגת הקיץ של מיאמי היט רשמו ניצחון שני, אחרי שגברו 80:94 על שחקני אורלנדו מג'יק. הגארד ויקטור אולאדיפו, שנבחר שני בדראפט 2013 על ידי אורלנדו, הוליך את קלעי המג'יק עם 22 נקודות, 5 ריבאונדים אבל גם 5 איבודים. ג'יימס אניס הוליך את מיאמי עם 19 נקודות. אניס נבחר על ידי אטלנטה במקום ה-50 שבסיבוב השני של הדראפט והועבר למיאמי.

גארד אורלנדו מג'יק ויקטור אולאדיפו (מרכז). AP
נכנס לעניינים. אולאדיפו/AP

גם המשחק השני של הערב היה צמוד מאוד, אך בסיומו הצליחה אולקהומה לנצח את דטרויט 75:79. דקה לסיום המשחק היו עוד השתיים צמודות זו לזו, אבל שלשה של באייקס חצי דקה לסיום העניקה לת'אנדר את הניצחון. הגיבור של המשחק היה ללא עוררין רג'י ג'קסון, שהתפוצץ עם 35 נקודות (12 מ-19 מהשדה), דווייט באייקס הוסיף 13 ואסף 6 ריבאונדים. דטרויט סוף סוף קיבלה משחק מוצלח יותר של קנטביוס קאלדוול-פופ עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, אנדרה דראמונד (11 ריבאונדים) ופייטון סיבה (7 אסיסטים) קלעו 12 כל אחד.

יוסטון, ללא עומרי כספי שלא משחק בליגת הקיץ, השיגה את ניצחונה השני משני משחקים, כשגברה על יוטה 71:85. ג'יימס אנדרסון ופטריק בוורלי הוליכו את קלעי הרוקטס עם 11 נקודות כל אחד, גרג סמית', קספר וור וג'ק קולי הוסיפו 10 נקודות כל אחד. את קלעי יוטה הוליך אלק בורקס עם 18, בעוד טריי בורק רשם 11. דיונטה כריסמס קלע 4.

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר רג'י ג'קסון, דרק פישר. AP
השתולל. ג'קסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully