וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חנוכי חתם בהפועל אילת

9.7.2013 / 21:37

שחקנה של מכבי ראשון לציון לשעבר בחר בקבוצה הדרומית. קטש: "מרוצה מאוד, שחקנים כמו ניצן הם נכס לכל מאמן"

הפועל אילת ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הבאה, והערב (שלישי) הכריזה על החתמה משמעותית כשהנחיתה במועדון את ניצן חנוכי ממכבי ראשון לציון לעונה אחת. חנוכי חוזר על ידי לא מעט קבוצות בליגת העל, אך בחר לבסוף להצטרף לקבוצה הדרומית של עודד קטש, ויהפוך לשחקן השני שחותם בקבוצה אחרי ניב ברקוביץ'. מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר על צירופו של חנוכי: ?שחקנים כמו ניצן הם נכס לכל מאמן, ההקרבה והנחישות שלו על המגרש מדהימים, אני מאד מרוצה מההחתמה הזו?.

שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי (שמאל) מול שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. ברני ארדוב
בעונה הבאה ישתפו פעולה. חנוכי מול ניסים/ברני ארדוב

חנוכי (27, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה ובנבחרות הצעירות של ישראל אך את צעדיו הראשונים בליגת העל עשה בגבעת שמואל. בעונת 2005/6 חזר לבני השרון והפך לאחד הישראלים המובילים בקבוצה ושיחק במועדון עד לסוף עונת 2007/8. בתחילת עונת 2008/9 עזבו אפי בירנבוים ורועי חגי את השרון לטובת מכבי תל אביב וחנוכי עבר לעירוני נהריה במדיה רשם את אחת העונות הפחות טובות שלו בקריירה.

הגארד המשיך במסע שלו בליגת העל בעונה שלאחר מכן כשחתם בהפועל עפולה והוביל אותה להשארות דרמטית בליגת העל. בעונת 2010/11 הצטרף למכבי ראשון לציון במדיה שיחק בשלוש העונות האחרונות ואיתה הגיע פעמיים לחצי גמר הפיינל פור ולגמר גביע המדינה בתור קפטן. בקיץ 2012 הצליח לראשונה להכנס לסגל של נבחרת ישראל הבוגרת וזכה לשבעה משחקים רשמיים במדים הלאומיים. בעונה החולפת רשם חנוכי 8 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. אדריאן הרבשטיין
חיזוק משמעותי. קטש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully