וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 1:2 לסטנדרד, באיירן ניצחה, פ.ס.ז' הפסידה

צמד של מפוקו סידר לגיא לוזון 1:2 על וואלוויק, 45 דק' לביטון. 0:3 לבווארים על ברשיה, בלאן הפסיד 3:1 לשטורם בבכורה

בעוד מחאת האוהדים נגדו ונגד הבעלים רולאן דושאטלה נמשכת, גיא לוזון מנסה להכין את קבוצתו הבלגית החדשה סטנדרד ליאז' לעונה שבפתח. היום (שלישי), ליאז' קצרה ניצחון 1:2 על וואלוויק במשחק אימון, כאשר החלוץ הישראלי דודו ביטון נכנס כמחליף במחצית ומשחק 45 דקות.

ז'אן דויד ביגל העלה את וואלוויק מהליגה ההולנדית הבכירה ליתרון בדקה ה-33, אולם פול ז'וזה מפוקו הפך עם צמד בזק בדקות 36 (פנדל) ו-39. משחק ההכנה הבא של סטנדרד יהיה ביום ראשון, מול ויטסה ארנהיים ההולנדית.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
הבלגן מסביב לא מפריע לקבוצה שלו בינתיים. לוזון/קובי אליהו

פריס סן ז'רמן קיימה את משחק האימון הראשון שלה בעידן לורן בלאן, וסיימה אותו עם הפסד 3:1 מול שטורם גראץ. סלבטורה סיריגו, טיאגו סילבה, מרקו וראטי, זלאטן איברהימוביץ', ז'רמי מנז (עבר ניתוח וייעדר כשלושה חודשים) וכמה שחקני הרכב נוספים כלל לא יצאו למחנה באוסטריה, אבל בכל זאת מדובר בהתחלה ברגל שמאל עבור בלאן. הרווין אונגנדה הצעיר כבש בדקה ה-85 את השער היחיד של פ.ס.ז', שמחכה לחתימתו הרשמית של אדינסון קבאני.

אלופת אירופה באיירן מינכן, שעד כה התעללה בקבוצות חובבים כאלה ואחרות, פגשה הערב יריבה קצת יותר טובה בדמות ברשיה האיטלקית ובהתאם, זה נגמר "רק" עם 0:3. בדקה ה-23 טעות נוראית של שוער ברשיה סידרה לתומאס מולר שער קליל. כעבור תשע דקות, התקפה ארוכה של הבווארים הסתיימה בפצצה של טוני קרוס מ-16 מטרים והקינוח היה שייך ליאן קירשהוף, שבדקה האחרונה נגח פנימה אחרי יציאה גרועה נוספת של שוער האיטלקים.

בירם כיאל היה שותף מלא עם 90 דקות בתבוסה המביכה של סלטיק לגרויטר פירת' 6:2. גיורגיוס סמארס ומיכאל לוסטיג כבשו לאלופת סקוטלנד, אבל היא ממצב של שוויון 2:2 בדקה ה-42, היא ספגה ארבעה שערים ללא מענה.

מריו גצה שחקן באיירן מינכן מדבר בטלפון בזמן משחק אימון של קבוצתו. Alexander Hassenstein, GettyImages
מריו גצה לא מתרגש יותר מדי בקבוצה החדשה שלו/GettyImages, Alexander Hassenstein

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully