וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני משחקים בניגריה, 146 שערים, 4 קבוצות מושעות

מקרה הזוי בליגה הניגרית: שתי קבוצות שהתחרו על עליית ליגה ניצחו 0:79 ו-0:67, יו"ר ההתאחדות: "זה סקנדל, בושה גדולה"

תופעת מכירות והטיות של משחקי כדורגל ברחבי העולם, היא שכיחה לצערנו, אך המקרה שהתרחש השבוע בליגה הניגרית הוא באמת יוצא דופן והזוי לחלוטין. ארבע קבוצות הושעו על ידי ההתאחדות הניגרית, אחרי שמשחקיהן הסתיימו בתוצאות ההזויות של 0:79 ו-0:67, כן כן, אתם קוראים נכון.

שחקני נבחרת ניגריה אלדרסון אצ'יז'לה (מרכז) חוגג שער מול טהיטי בגביע הקונפדרציות. רויטרס
מעניין מה הם חושבים על זה. שחקני נבחרת ניגריה/רויטרס

מדובר בשני משחקים ששוחקו במסגרת הפלייאוף המקומי כאשר "פלטאו יונייטד" ו"פוליס מאשין" התחרו ביניהן על העליה עם מאזן נקודות זהה כאשר הקבוצה בעלת הפרש השערים העדיף עולה ליגה. שני המשחקים שוחקו במקביל כאשר פלטאו יונייטד כבשה 72 שערים במחצית השניה והביסה את אקרובה 0:79, בעוד פוליס מאשין הסתפקה בניצחון "מזערי" של 0:67 מול באבאיירו.

המקרה הזה הוא הזוי אפילו כשמדובר באפריקה וההתאחדות הניגרית כמובן הודיעה כי תפתח בחקירה נגד כל השחקנים, השופטים והמארגנים שהיו קשורים למשחקים האלו. מוקה אומאה, יו"ר ההתאחדות הניגרית הגיב לביזיון ואמר: "זה לא מקובל, זה סקנדל עצום, הקבוצות מושעות באופן אוטומטית וצפויות לספוג עונשים כבדים. אנחנו נחקור את המקרה ונרד לעומק העניין".

אגב, אם חשבתם שאלו הניצחונות הגבוהים ביותר שהושגו בהיסטוריה של הכדורגל, אתם טועים. ב-31 באוקטובר 2002 ניצחה קבוצת אדמה 0:149 את אנטננריבו בליגת העל של מדגסקר, אבל זוהי תוצאה באמת חריגה. הקבוצה הראשונה שקבעה את תוצאת השיא למשחק כדורגל רשמי ומקצועני היא ארברות' הסקוטית, שניצחה בגביע המקומי את בון אקורד מהעיר דנדי, 0:36 ב-1885.

  • עוד באותו נושא:
  • ניגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully