וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גיא אסולין הושאל להרקולס מהליגה השנייה בספרד

הקשר הישראלי, 22, הושאל מגרנאדה, שהחל מהשנה מחזיקה בכרטיסו. הרקולס סיימה את העונה שעברה במקום ה-17

גיא אסולין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. מגד גוזני
אתגר חדש. אסולין/מגד גוזני

עכשיו זה רשמי: גיא אסולין ישחק בעונה הבאה בהרקולס אליקנטה מהליגה השנייה בספרד, אליה הושאל ממחזיקת כרטיסו החדשה, גרנאדה. כך אישר הקשר הישראלי באמצעות חשבון הטוויטר שלו. כזכור, ביום שישי הודיעה גרנאדה רשמית כי החתימה את אסולין על חוזה לשלוש שנים. מכיוון שבקבוצה בונים על הכישרון לעתיד הוחלט מי להשאילו לקבוצה בליגה השנייה על מנת שיצבור דקות משחק משמעותיות. היום נסגר סופית שאסולין ישחק בעונה הבאה בהרקולס.

אסולין, 22, שיחק שבע שנים במחלקת הנוער של ברצלונה ובקבוצת המילואים עד שחוזהו הגיע לסיומו בקיץ 2010. לאחר מכן עבר למנצ'סטר סיטי, אך לא קיבל בה צ'אנס בקבוצה הבכירה ובמאי 2012 הושאל לברייטון מליגת המשנה ורשם בה שבע הופעות. בעונה שעברה ירד אסולין לליגה השלישית בספרד עם רסינג סנטאנדר, במדיה שיחק 26 משחקי ליגה וכבש שלושה שערים. למרות היכולת הטובה שגילה, השחקן לא זומן לסגל ישראל הצעירה ליורו 2013.

הרקולס אליקנטה, שירדה בסיום עונת 2010/11 מהליגה הראשונה בספרד, סיימה את העונה שעברה במקום ה-17 והצליחה לשרוד. את הקבוצה מדריך קיקה הרננדס, ובעונה החולפת שיחקו בה שמות כמו חאבייר פורטיו (אקס ריאל מדריד שצפוי להמשיך), נאצ'ו גונסאלס האורוגוואי (היה מושאל מסטנדרד ליאז') ושחקנים ותיקים נוספים כמו דייגו ריבאס (אקס אתלטיקו מדריד) ופאבלו רדונדו (לשעבר בחטאפה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully