וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המו"מ עם וינסנט אניימה נמשך

הצהובים עדיין מקווים שהניגרי יחזור לקבוצה, אך מכינים חלופות. שוער נבחרת ארגנטינה לשעבר, אוסקר אוסטארי, מועמד

ספורט 2

מכבי תל אביב תקיים הערב (שלישי) משחק אימון נגד מ.ס. אשדוד כחלק מההכנות לצמד המשחקים נגד גיורי ההונגרית, במסגרת סיבוב המוקדמות השני בצ'מפיונס ליג. המשחק נגד אשדוד ייערך בקרית שלום ויהיה סגור לקהל ולתקשורת. לצהובים מצפה משחק אימון נוסף, נגד הפועל ראשון לציון, ביום חמישי הקרוב (19:30) בקרית שלום. המשחק נגד ראשון לציון יהיה פתוח לקהל.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. מגד גוזני
המשחקים נגד גיורי מתקרבים. סוזה/מגד גוזני

בתוך כך ממשיכים ראשי מועדון לטפל בסוגיה המקצועית הכי בוערת: צירופו של שוער זר לקבוצה. המו"מ עם וינסנט אניימה נמשך ולשוער הוצע חוזה ארוך טווח לשלוש עונות בשכר של כ-600 אלף יורו לעונה. למרות הקשיים במגעים המתמשכים עם הניגרי שחתום לשנתיים נוספות בליל הצרפתית, בקרית שלום עדיין רואים בו את האופציה המועדפת.

במקביל למגעים הנמשכים עם אניימה מקבל המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף המלצות רבות לשוערים זרים מרחבי העולם. לוואלה! ספורט אף נודע שאחד מהמועמדים החדשים הוא השוער הארגנטינאי בן ה-27 אוסקר אוסטארי, שוערה של נבחרת ארגנטינה לשעבר. אוסטארי שוחרר לאחרונה מבוקה ג'וניורס הארגנטינאית שבה הוא שימש כשוער מחליף. לפני כן הוא שיחק חמש עונות בחטאפה הספרדית, שם שיתף פעולה בין היתר עם מאנה, מגנה החדש של מכבי תל אביב. חשוב לציין שאוסטארי מנהל גם מו"מ עם אספניול.

במכבי מעדיפים למצות עד תום את המגעים עם אניימה לפני שינסו לסגור עם שוער אחר ובכל מקרה נראה בשלב זה שמי שיקבל את אפודת השוער הראשון במשחק החוץ נגד גיורי ההונגרית, הוא ברק לוי שהציג יכולת טובה מאוד במהלך מחנה האימון באוסטריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
וינסנט אניימה רפי דהן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מגעים מתמשכים. אניימה/ברני ארדוב

שחקן נוסף שמועמד להגיע לקבוצה הוא המגן עוז ראלי והמגעים עם בני יהודה ממשיכים למרות הפערים הכספיים שנתגלו במהלך המשא ומתן. לאחרונה הצטמצמו מעט הפערים בין המועדונים, אולם עד כה הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום.

מי שצפוי לעזוב הוא הבלם היהודי-ארגנטיני איגנסיו פידלף, שכרטיסו שייך לנאפולי האיטלקית. זו צפויה להעבירו לנסיונאל מאורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully