וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה פנתה לדגן יבזורי

9.7.2013 / 10:39

לאחר שלא קיבלה תשובה מחנוכי, החליטו בקבוצה לצרף את קפטן גלבוע/גליל (28, 1.93), עמו כבר שוחח המאמן בירנבוים

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
עובר לשרון? יבזורי/אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה פנתה אמש (שני) לקפטן הפועל גלבוע/גליל בשנה שעברה דגן יבזורי והציעה לו להצטרף לקבוצה. במועדון מהשרון רצו מאוד לצרף את ניצן חנוכי, אך לאחר שלא קיבלו ממנו תשובה, החליטו לנסות ולצרף את הקלע מהעמק ששמו הוזכר כמועמד גם למכבי חיפה והפועל חולון. המאמן אפי בירנבוים כבר שוחח עם השחקן, והוא אמור לתת את תשובתו בימים הקרובים. במידה ויעזוב את גלבוע/גליל, תצטרך הקבוצה שתקלוט אותו לשלם דמי השבחה על סך 20 אחוז מהשכר הברוטו שלו.

יבזורי (28, 1.93) גדל בהפועל יקנעם/מגידו ופרץ לתודעה בגיל 21 במדי הקבוצה הבוגרת בלאומית. אחרי עונה אחת בגלבוע/עפולה עבר בעונת 2008/9 לגלבוע/גליל וביסס את מעמדו כאחד הקלעים הגדולים של הכדורסל הישראלי. אחרי שנתיים בקבוצה, שכללו אליפות בעונת 2009/10, חתם בהפועל חולון אך בשל המצב הכלכלי חזר לגלבוע/גליל בה המשיך לשחק עד היום וזכה עם הקבוצה גם באליפות הליגה הבלקנית פעמיים. בעונה החולפת רשם יבזורי 10.2 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק, וזאת לאחר שבקיץ 2012 נכנס לראשונה לסגל הסופי של נבחרת ישראל.

עד כה החתימה בני הרצליה רק את קפטן נבחרת העתודה מהשנה שעברה עוז בלייזר. האופציה על הרכז גיא לביא הסתיימה ב-1 ליולי, ומאחר והקבוצה לא החלה את הכנותיה עד לתאריך הזה, הוא שוחרר, אך ייתכן שיחזור בשלב מאוחר יותר של הקיץ. בירנבוים צפוי להודיע בימים הקרובים על עוזר המאמן, כשבין המועמדים נמצאים דרור כהן וארז כץ.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully