וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורביו של גרינברג: "בראד נפגע מכל מה שקרה"

9.7.2013 / 9:47

מאמן האלופה צפוי לעזוב לאחר שביקש שדרוג ונדחה: "החלטה מטופשת". במכבי חיפה בודקים את אופציית המאמן הזר

האלופה מכבי חיפה אישרה אמש (שני) את אי מימוש האופציה על המאמן בראד גרינברג לעונה הבאה, וזאת לאחר שהמאמן דרש שינוי בתנאי החוזה. למרות שבחיפה טוענים כי קיים עדיין סיכוי שגרינברג ימשיך לעונה נוספת, מקורביו אמרו הלילה לוואלה! ספורט כי זה לא יקרה. "בראד נפגע מכל מה שקרה", אמרו. "הוא בא לקבוצה שנשארה בליגה הראשונה רק כי לא היו ירידות, והביא לה אליפות. וכשהוא מבקש תגמול ראוי על העבודה שלו - פתאום יש נתק בינו לבין הבעלים".

מסתמן: גרינברג יעזוב את מכבי חיפה

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"לכל אורך העונה אמרו לג'ף שיחסי האנוש של בראד הם גרועים, ושהשחקנים לא יכולים לראות אותו", אומר אחד מחבריו בארץ. "אז יש לו אמות מידה והתנהגות שונה, אבל מפה ללכת ולהעיף את מי שהביא לך את האליפות?". גרינברג עם משקה פרידה/קובי אליהו

על פי מקורביו של גרינברג, כמעט ולא נוצר קשר בינו לבין הבעלים ג'ף רוזן מאז סיום העונה בנוגע לעתיד. בנוסף, טוענים בסביבתו כי עוד במהלך העונה הוא ידע כי הסיכוי שימשיך לעונה נוספת הוא נמוך מאוד. "לכל אורך העונה אמרו לג'ף שיחסי האנוש של בראד הם גרועים, ושהשחקנים לא יכולים לראות אותו", אומר אחד מחבריו בארץ. "אז יש לו אמות מידה והתנהגות שונה, אבל מפה ללכת ולהעיף את מי שהביא לך את האליפות? זאת החלטה מטופשת".

באחת השיחות היחידות שקיימו גרינברג ורוזן אחרי הזכייה באליפות ביקש המאמן להיות מעורב יותר בתהליך קבלת ההחלטות לגבי שחקנים שיגיעו בעונה הבאה. רוזן והקשיב ויומיים לאחר מכן הודיע באמצעות התקשורת כי בריאן כהן וליאור שגב שוחררו וכי מומשה האופציה על אנטון שוטבין ואלכס צ'וברביץ'. "זאת הייתה הפגנת כוח קטנה של ג'ף. נכון שגם עם בראד היו עושים את המהלך הזה, אבל לא התייעצו איתו", אומרים מקורביו.

לחיפה יש שלוש אפשרויות לתפקיד המאמן כעת - דני פרנקו, אבי אשכנזי ומאמן זר. על פי גורמים בהנהלת הקבוצה מי שיאמן יצטרך ליישר קו עם הבעלים ודרכו. המגעים עם פרנקו ואשכנזי צפויים להעלות שלב בימים הקרובים, למרות שמקורביו של ג'ף רוזן דוחפים יותר להביא עוד מאמן אמריקאי, כשכמו במקרה גרינברג בשנה שעברה, עד שלא יתקרב לסגירה, זהותו מוסתרת.

ליגת העל בוואלה! ספורט

גל מקל מכבי חיפה עם מאמן בראד גרינברג. ברני ארדוב
אליפות וביי. גל מקל ובראד גרינברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully