וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "אצא להגנתה של ההתאחדות לכדורגל"

נשיא פיפ"א התייחס בראיון לערוץ 22 למסקנותיה של וועדת זליכה: "זו התערבות פוליטית בכדורגל, אפגש עם לבנת"

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, החל ביום שבת מסע בן ארבעה ימים במזרח התיכון, במסגרתו הוא הגיע לישראל ואחרי שערך סיור ברשות הפלסטינית, בלאטר ייפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הביקור של בלאטר מגיע בעקבות החלטת ההתאחדות הבינלאומית לכדורגל לקדם את הכדורגל הפלסטיני.

הדיון הסוער שנערך הצהריים לגבי מסקנות וועדת זליכה, שבמסגרתו תקפה שרת הספורט לימור לבנות את יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, נפל דווקא בזמן שבלאטר מבקר בישראל וכבר הערב, בראיון שנתן לחדשות ערוץ 2, התייחס השוויצרי בקצרה לדבריה של שרת הספורט וכמובן נתן את דעתו על היחסים עם הפלסטינאים ודרכים שבהן ניתן לסייע להם.

ספ בלאטר נשיא פיפ"א בטקס כדור הזהב. GettyImages
נקלע לדיון הסוער על מסקנות וועדת זליכה. בלאטר/GettyImages

"נראה שזו התערבות פוליטית בכדורגל ואם זה נכון, אני שמח שלבנת תהיה בפגישה מחר עם ביבי, אני חושב שזה לא הזמן הנכון אבל אני אצא להגנתה של ההתאחדות לכדורגל", כך אמר בלאטר בהתייחסו לדבריה של שרת הספורט בדיון על מסקנות וועדת זליכה.

"בפלסטין הם לא מרוצים מהפיקוח עליהם. אנחנו רוצים למצוא פיתרון כדי לשפר את מצבם של הפלסטינאים", הוסיף בלאטר בראיון והתייחס גם להפצצת האצטדיון בעזה בזמן מבצע עמוד ענן: "איני יודע מי הפציץ את האצטדיון בעזה, בכל מקרה אנחנו נעזור לבנות אותו מחדש".

לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
אחרי שתקפה את לוזון, תיפגש עם בלאטר. לימור לבנת/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully