וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: ג'וליאן מאבונגה מועמד, גרין יישאר?

8.7.2013 / 20:57

בקבוצה רוצים את הפורוורד מזימבבואה (23, 2.03) ששיחק בביילה. קארל יפה וסאנדרס במגעים. גל: "המשכיות זה חשוב"

הפועל גלבוע/גליל עליון צפויה להאיץ בימים הקרובים את תהליך בניית הקבוצה לקראת העונה הבאה עם יציאתם של יו"ר הקבוצה ירון אוחיון והמנכ"ל עמית גל לליגת הקיץ בלאס וגאס הלילה (בין שני לשלישי). השניים ינחתו בלוס אנג'לס ויצפו לפני כן בשחקן היהודי קארל יפה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, כשבכוונת הקבוצה להחתימו על חוזה ארוך טווח.

שחקן מכללת מיאמי ג'וליאן מאבונגה. GettyImages
יגיע לקבוצה מגן נר? מאבונגה/GettyImages

כמו כן מעוניינים בגלבוע להשאיר את הסנטר יניב גרין, ששמו הוזכר גם בהקשר של הפועל אילת. "המשכיות זה דבר חשוב", אמר עמית גל, "יניב גרין הוא אחד השחקנים המובילים היום בכדורסל הישראלי, וזה טבעי שכמו שנתנו לו את הבמה בחזרה בעונה שעברה, נרצה לשמור אותו. כמובן שהכל במחירים שפויים, אך לא נקפח אותו". בקבוצה צפויים לפתוח במגעים עם גרין בשבוע הבא. הסנטר הצעיר עמית ביר-כץ צפוי לעזוב למכבי אשדוד שמעוניינת בשירותיו.

בין השחקנים שגל ואוחיון יצפו בהם בוגאס נמצא ג'וליאן מאבונגה מזימבבואה, אותו רצו לצרף בגלבוע כבר בעונה שעברה. מאבונגה (23, 2.03) הוא פורוורד בוגר אוניברסיטת מיאמי שבאוהיו בעל יכולת קליעה טובה מאוד מחצי מרחק ומחוץ לקשת. הוא סיים את לימודיו בעונת 2011/12 כשרשם 16.4 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר שהפתיע בטורניר פורטסמות' שיחק במדי אינדיאנה בליגת הקיץ בוגאס אך לא קיבל חוזה. בעונה שעברה שיחק בביילה, שסיימה במקום האחרון בליגה האיטלקית, ורשם 7.3 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עד כה חתומים בקבוצה של שרון דרוקר הגארדים נמרוד טישמן ויועד בית יוסף, המתאזרח סטו דגלאס והפורוורד עמית שמחון. לגלבוע יש אופציה על ראקים סאנדרס, ובקבוצה יפגשו איתו בליגת הקיץ על מנת לממש את האופציה לעונה נוספת.

עמית גל מנהל הפועל גלבוע/גליל עליון. קובי אליהו
בונים קבוצה לטווח ארוך. גל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully