וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: דויד וייה עובר לאתלטיקו מדריד

איזו הפתעה: החלוץ, שכבר עשה את דרכו לטוטנהאם, ישחק בסופו של דבר אצל הקולצ'ונרוס תמורת 5.1 מיליון יורו בלבד

הפתעה גדולה נפלה הערב (שני) בשוק ההעברות. ברצלונה אישרה כי החלוץ שלה בשלוש העונות האחרונות, דויד וייה, עוזב את הקבוצה ונמכר לאתלטיקו מדריד תמורת 5.1 מיליון יורו. וייה יחליף באתלטיקו את רדאמל פלקאו, שעזב כמובן למונאקו.

על פי הסיכום בין המועדונים, הקולצ'ונרוס יעבירו לברצלונה 2.1 מיליון יורו העונה ועוד שני מיליון נוספים אם וייה יישאר בצד האדום-לבן של מדריד גם בעונת 2014/5. מיליון יורו נוספים יגיעו לחשבונה של בארסה אם וייה ישלים את כל חוזהו באתלטיקו, עד סיום עונת 2015/6. בנוסף, ברצלונה שמרה לעצמה 50 אחוז מהרווחים על מכירה עתידית של השחקן.

דויד וייה שחקן ברצלונה. AP
איזו הפתעה! וייה/AP

לכל אורך התקופה האחרונה ואפילו עד היום בבוקר היו דיווחים באנגליה ובספרד לפיהם וייה עושה את דרכו דווקא לטוטנהאם, אולם ברגע האחרון הכול השתנה. אגב, ב-21 וב-28 באוגוסט וייה כבר יפגוש את האקסית כאשר אתלטיקו תשחק מול ברצלונה בסופרקאפ הספרדי.

וייה, 31, שיחק בברצלונה בשלוש העונות האחרונות אחרי שנרכש מוולנסיה תמורת כ-40 מיליון יורו. במהלך אליפות העולם לקבוצות בשנת 2011 נפצע בצורה קשה, סיים את העונה והחמיץ את יורו 2012. הוא חזר בעונה שעברה וכבש 10 שערי ליגה. בסך הכול רשם 119 הופעות במדי ברצלונה בכל המסגרות וכבש 48 שערים. אתלטיקו מדריד תהיה התחנה החמישית שלו בספרד אחרי ספורטינג חיחון, סראגוסה, ולנסיה וכאמור ברצלונה. בנוסף, וייה הופיע 92 פעמים במדי נבחרת ספרד וכבש 58 שערים, שלושת האחרונים במסגרת גביע הקונפדרציות שנערך בברזיל בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully