וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אורי קוקיה קיבל הודעת שחרור

8.7.2013 / 16:19

הקפטן לשעבר ועוזר המאמן מהעונה שעברה סרב לתת לקבוצה עוד זמן כדי להחליט האם לממש את האופציה ויעזוב את הבירה

ההתמהמהות בהחלטה על מימוש זכות הסירב של העמותה, משאירה את הנהלת הפועל ירושלים במצב קשה. בקבוצה, שלא יכולים להתחיל לבצע הכנות לבניית הסגל העונה הבאה, שלחו מכתבים לשחקנים החתומים על החוזה בהם התבקשו השחקנים להמתין לגבי מימוש האופציה לעונה הבאה. מאיר טפירו, שמחוזר על ידי נס ציונה, התבקש להמתין והשיב בחיוב. היום אף הסתיימה האופציה על אורי קוקיה. קוקיה התבקש גם הוא להעינק ארכה להפועל, אולם סירב להבטיח זאת ועל כן קיבל הודעת שחרור.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, רק ג'וש דאנקן קיבל הודעה כי הפועל ירושלים תממש עליו את האופציה. הוועד המנהל של עמותת המועדון ערך אמש פגישה שבה הוחלט על הצעדים שבהם יש לנקוט בכל נושא העברת הבעלות. בין השאר הוחלט לשוב ולהיפגש היום עם נציגיו של אורי אלון בכדי לנסות ולשתף פעולה. בכל מקרה, הוועד המנהל החליט שלא להשתמש בזכות הסירוב, זאת למרות שקיימים גורמים מיליטנטיים שדווקא טוענים כי יש לממש האופציה.

שחקן הפועל ירושלים אורי קוקיה. קובי אליהו
עוזב את ירושלים. אורי קוקיה/קובי אליהו

כזכור, בישיבת העמותה דני קליין רצה להשתמש בזכות הסירוב, אולם חברי העמותה ביקשו ממנו לחשוף את המשקיעים עוד לפני שיחליטו לעשות זאת. בפגישה שתערך ביום שני עם אנשיו של אלון יבקשו אנשי העמותה מספר הבטחות ואף יבקשו לנסח הסכם בין הצדדים.

איש המפתח במהלכים האחרונים הוא אורי מנצור. בישיבה שהתקיימה לפני כעשרה ימים עלתה הצעה שמנצור יממש את זכות הסירוב לאור העובדה שיש לו את היכולת הכלכלית לעשות זאת. אם מנצור היה משתמש באופציית הסירוב, הוא למעשה היה משיב את השליטה המלאה לידי העמותה כדי שזו תוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות ומשקיעים שונים לקביעת זהות הבעלים, כולל עם קבוצת אלון. אלא שמנצור התנגד לשימוש בשמו וניסה לשכנע את העמותה להידבר עם קבוצתו של אלון, כך שגם קבוצת אלון וגם קבוצת המשקיעים ילכו יחדיו לטובת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully