וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריסטו סטויצ'קוב התפטר מאימון צסק"א סופיה

כוכב העבר הבולגרי של ברצלונה עזב אחרי חודש את מועדון הפאר: "הבנתי שאין כל סיכוי שההבטחות שניתנו לי ימולאו"

חריסטו סטויצ'קוב התפטר היום (שני) מתפקידו כמאמן צסק"א סופיה לאחר חודש בלבד, לאחר שלדבריו איבד את האמונה בבעלי הקבוצה, "שבעתי ממה שקורה פה, אני עוזב", אמר סטויצ'קוב במכתב שנשלח לתקשורת המקומית.

שחקן העבר של ברצלונה המשיך והסביר את מה שעבר עליו בתקופה האחרונה, "הסכמתי להתחיל לעבוד כאן ללא חוזה והיה לי רצון רב לעזור. השחקנים והצוות סייעו לי מאוד. התקדמנו עד שהיה ברור שאין כל סיכוי שההבטחות שניתנו לי ימולאו", סיכם המאמן שלא הגיע לאימוני הקבוצה בעשרת הימים האחרונים.

חריסטו סטויצ'קוב מוצג כמאמן ליטקס לובץ'. רויטרס
חודש בלבד כמאמן צסק"א סופיה. חריסטו סטויצ'קוב/רויטרס

צסק"א סופיה הוא המועדון המצליח ביותר בתולדות הכדורגל הבולגרי עם 31 אליפויות, אבל הם מתקשים להשאר בצמרת בשנים האחרונות בשל חובות. סטויצ'קוב, שזכה בשלוש אליפויות בולגריה עם צסק"א בשנות ה-80, זכה לקבלת פנים חמה מאוד מרבבות צופים כבר באימון הבכורה שלו, אבל במהרה החלו הבעיות. שבועיים לאחר מכן הודיעו לפתע בעלי הקבוצה כי העבירו את המניות למאמן, שטען כי הוא יוכל להביא אנשים שינהלו את הקבוצה.

"מה שקורה פה לא עומד בתנאים של עבודה הוגנת, שקופה ומקצועית", אמר המאמן בשבוע שעבר, "אין שום סיכוי להגיע להישגים אם אין כבוד בין שחקנים, מאמנים ושופטים מצד אחד, והבעלים מהצד השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully