וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי עשוי לחזור ללאנס

הקשר, שהושאל אשתקד לחצי עונה לנתניה מחזיק חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה והרשים את המאמן

הקשר פיראס מוגרבי עשוי לשוב בעונה הבאה ללאנס הצרפתית, הקבוצה שמחזיקה בכרטיסו עמה יש לו חוזה לשנתיים נוספות. מוגרבי מתאמן בשבועות האחרונים עם הקבוצה ולמרות שתחילה לא היה בתוכנית, הרשים מאוד את המאמן החדש אנטואן קומבוארה והוא עשוי להישאר בסגל ולקבל לראשונה צ'אנס אמיתי. מוגרבי אף פתח השבוע בהרכב ושיחק 84 דקות טובות ב-1:1 של לאנס במשחק ידידות מול נים.

פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
הנציג הרביעי בצרפת? פיראס מוגרבי/קובי אליהו

מוגרבי, 22, חתם בקיץ שעבר בלאנס לשלוש שנים לאחר מגעים ממושכים על גובה דמי ההשבחה, אך לקבוצה שסבלה מבעיות כלכליות לקח זמן רב לקבל אישור לעסקה מההתאחדות הצרפתית. כשמוגרבי כבר אושר, הוא קיבל שום הזדמנות מהצוות המקצועי וברוב המשחקים כלל לא נכלל בסגל והסתפק בהופעת ליגה אחת ועוד אחת בגביע. בשל כך, בינואר הושאל חזרה למכבי נתניה. הוא כבש שער אחד, אבל לא עזר לקבוצה לשרוד בליגה.

לאנס סיימה אשתקד במקום ה-12 בליגה השנייה בצרפת ובסיום העונה החליפה את המאמן אריק סיקורה בקומבוארה, מאמנה לשעבר של פריס סן ז'רמן. קומבוארה הובא על ידי הבעלים החדש של הקבוצה. אם מוגרבי אכן יהיה חלק מהסגל בעונה הקרובה, הוא יהיה הישראלי הרביעי בצרפת אחרי עדן בן בסט (טולוז), מאור מליקסון (ולנסיין) ואלירן עטר (ריימס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully