וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: רותח בצמרת ובתחתית

המחזור החמישי של ליגת קורונה פוצ'יוולי, מחזור חלקי בשל השתתפותן של קבוצות ישראליות באליפות אירופה, צופף את הצמרת והותיר כמה קבוצות מודאגות בתחתית

קבוצת לוכדי הנחשים וקבוצת תל יה אירועים יצאו לייצג את ישראל בסבב אליפות אירופה של ליגת פוצ'יוולי ולכן התקיימו ארבעה ולא שישה משחקים. למרות המשחקים החסרים ניתן לראות שהצמרת רותחת ויש שמונה קבוצות שנאבקות על ארבעת הכרטיסים לפיינל פור.

במשחק המרכזי במחזור 5 של ליגת קורונה פוצ'יוולי נפגשו שתי המאוכזבות של השליש הראשון של של הליגה, גאולה יונייטד ויהלומי גורדון לקרב שהמפסידה בו עלולה למצוא את עצמה מסתבכת במאבקים נגד הירידה לליגת המשנה. העולה החדשה, בר והולך חיפשה ניצחון ראשון מול וילדה חייע אשר לה ניצחון אחד בלבד עד כה, והפסד יכול היה לסבך גם אותה במאבקים נגד הירידה.

סאן אנד ניקה, הקבוצה בה משחק אלוף השנה שעברה, מתי פול (האליפות במדי נגב אילת) נותרה בלתי מנוצחת גם אחרי ששיחקה שני משחקים – האחד נגד אריות גורדון (0:2) והשני, משחק השלמה מהמחזור הרביעי נגד יהלומי גורדון (0:2). סאן אנד ניקה מסמנת את עצמה כמועמדת חזקה מאוד לאליפות ראשונה שלה ושנייה של מתי פול.

גאולה יונייטד נפגשה עם יהלומי גורדון לקרב תחתית בין שתי קבוצות עם ניצחון אחד עד כה, קרב בו ברור היה שהמפסידה צפויה להסתבך במאבקים נגד הירידה, התעלה לרמה גבוהה והתנהל תוך העברת היתרון מצד לצד. גאולה יונייטד ניצחה 0:2 והתרחקה מעט מהתחתית, אך שתי הקבוצות הותירו רושם שיש להם מקום בצמרת הגבוהה של ליגת העל.

סנטוס ובר והולך, שתי הקבוצות שלא ניצחו בארבעת המחזורים הראשונים הפסידו גם במחזור החמישי ומסתמנות כבשר התותחים של הליגה, וזאת למרות שהן מציגות רמת משחק גבוהה בכל שבוע, רמה שמספיקה כדי לענג את הקהל במשחקים מעולים, אך אינה תכליתית ואינה משיגה נקודות. סנטוס הפסידה 2:0 להפתעת העונה עד כה, העולה החדשה, קבוצת הברווזים, שמגיעה עם קהל צבעוני וקולני ובר והולך הפסידה לוילדה חייע 2:0.

קרבות הצמרת של הטוענת לכתר, לוכדי הנחשים, בה משחק הוירטואוז הברזליאי דייגו מרארדונה דה סילבה נגד אלופת השנה שעברה נגב אילת, וכן בין יהלומי ביצ'אצי הבלתי מנוצחת עד כה לבין תל-יה אירועים, הקבוצה בה משחק מי שמסומן כילד הפלא של הפוצ'יוולי הישראלי, מאור קנדיל נדחו היות ולוכדי הנחשים ותל יה אירועים יצאו למרסיי ל ייצר את ישראל באליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully