וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הנבחרת סיימה את הקמפיין עם הפסד לטורקיה

שחקניו של זוהר בר נצר נכנעו 3:0 מול טורקיה, טמיר הרשוק סיים עם 11 נקודות. המשימה הבאה: מוקדמות אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדורעף נפרדה הערב (ראשון) מהליגה האירופית בהפסד 3:0 לטורקיה וסיימה את בית ג' במקום הרביעי. לאחר הניצחון המרשים אתמול על בלארוס, פגשה הנבחרת את טורקיה שנוצחה בששת משחקיה האחרונים בליגה האירופית, ודאגה לשמור על המקום השלישי בבית ג' על חשבון ישראל עם ניצחון קליל 7:21, 17:21 ו-16:21. טמיר הרשוק סיים עם 11 נקודות לנבחרת ישראל.

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. אדריאן הרבשטיין
טעם חמוץ לסיום הקמפיין. זוהר בר נצר/אדריאן הרבשטיין

הנבחרת שסבלה מנפילת מתח לאחר הניצחון הרביעי במפעל לא הגיעה למערכה הראשונה, החלשה ביותר העונה, שכללה כדורי פתיחה ומשחק התקפה ירוד. "במערכה הראשונה לא היינו בכלל במשחק ועשינו המון טעויות לא מחויבות, כולל חמש נגיעות ברשת וגם אחוזי ההתקפה היו ירודים", סיכם מאמן הנבחרת זהר בר נצר באתר איגוד הכדורעף. "ההמשך היה קצת יותר טוב, אבל לא הצלחנו לשמור על יציבות".

נבחרת קרואטיה שכבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור שיפתח במרמריס, טורקיה, בשבת הבאה, ניצחה 1:3 את בלארוס שסיימה את העונה במקום השני. מלבד קרואטיה וטורקיה המארחת, נציגות בית ג', בפיינל פור יתמודדו גם בלגיה, שסיימה את בית א' עם מאזן מושלם 0:12 וצ'כיה שעלתה מבית ב'.

הקמפיין הבא המצפה לנבחרת יתקיים במסגרת השלב השני במוקדמות אליפות העולם אליו הוגרלה יחד עם נבחרות בלארוס, רומניה, שבדיה, אוקראינה והולנד שתארח את הבית. המשחקים יתקיימו בתחילת חודש אוקטובר. מכל בית צפויות לעלות עד שלוש נבחרות לשלב הבא, אך החלטה סופית כמה נבחרות יעלו תתקבל רק בתום אליפות אירופה הקרובה לאחר דירוג כל הנבחרות שיזכו לכרטיס חופשי לאליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully