וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: מרטין ניצח, פרום ממשיך להוביל

הרוכב האירי מקבוצת גרמין רשם ניצחון ראשון בקריירה, בקטע התשיעי שהיה שוב הררי. פרום שמר על ההובלה, ואלוורדה שני

דניאל מרטין האירי ניצח היום (ראשון) בקטע התשיעי של הטור דה פראנס, ורשם למעשה את ניצחונו הראשון בקריירה במירוץ האופניים היוקרתי בעולם. הקטע בן 168.5 הקילומטרים שיצא מסנט ג'רון והסתיים בבאנייה דה ביורה היה עוד קטע הררי בפירנאים. בשבת כריסטופר פרום הבריטי הצליח לתפוס את ההובלה ולצאת בהצהרות בזכות פיניש מדהים שלו. הפעם, הרוכבים של קבוצת "סקסו בנק" של אלברטו קונטאדור הצליחו להפריד בין פרום לבין קבוצתו "סקיי", אבל בסופו של דבר הבריטי הצליח להישאר בדבוקה הראשונה שאחרי שני הפורצים שהגיעו ראשונים לקו הסיום, בפער של יותר מ-30 שניות מהדבוקה הראשונה.

מי שהתלווה על דניאל מרטין בעלייה האחרונה בקטע היה יעקב פוגלסן הדני מקבוצת אסטנה, שעוד הראה לו את הגב לקראת קו הסיום, רק שבסופו של דבר הספרינט של מרטין היה המשכנע יותר. מרטין עשה היסטוריה כשהפך לאירי הראשון שמנצח קטע בטור דה פראנס מאז סטיבן ראש ב-1992. קצת מאחוריהם, היה זה פרום שהצליח לשמור על מקומו הבטוח ולא לאפשר לאלברטו קונטאדור או לאנדי שלק שגם היה באזור, לעקוף אותו.

השינוי בדירוג הכללי הגיע מכיוונו של אלחנדרו ולוורדה, אלוף הוואלטה מ-2009, שטיפס מהמקום השלישי לשני והוא רחוק מכריסטופר פרום ב-1:25 דקה. שני הולנדים, באוקה מולמה ולורנס טאן דם מדורגים במקומות 3 ו-4 כשאלברטו קונטאדור מדורג במקום השישי בהפרש של 1:51 דקה מפרום. ביום שני יזכו משתתפי הטור דה פראנס ליום חופש, ובשלישי התחרות תתחדש עם קטע בן 193.5 קילומטרים בין סנט גילדה דה בואה לסנט מאלו.


אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully