וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן פטל ניצח לראשונה בגרנד פרי הגרמני

אלוף העולם הפך לגרמני הראשון פרט לשומאכר שניצח בבית. רייקונן שני, גרוז'אן שלישי. צלם נפצע מגלגל שעף מרכבו של וובר

אלוף העולם סבסטיאן פטל השיג היום (ראשון) סוף כל סוף ניצחון בגרנד פרי הביתי בגרמניה. נהג קבוצת רד בול לא זינק אמנם מהמקום הראשון בנירנברג, אך כבר בפתיחה עקף את לואיס המילטון ודהר לעבר ניצחונו הרביעי העונה שהגדיל את יתרונו בפסגת דירוג הנהגים, בסיומו של מירוץ עמוס תאונות והתנגשויות. פטל הוא הגרמני הראשון פרט למיכאל שומאכר שמנצח לעיני הקהל הביתי.

סבסטיאן פטל נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
סוף כל סוף חוגג בבית. סבסטיאן פטל/רויטרס

המילטון כאמור זינק מהפול פוזישן, אבל כבר בפתיחה נעקף על ידי פטל וחברו מארק וובר. גם ניקו רוזברג נסוג עד למקום ה-12 (וסיים לבסוף תשיעי), בעוד פליפה מאסה הברזילאי התנגש וסיים דרכו במירוץ כבר בהקפה הרביעית. גם לוובר קרתה תקלה בהקפה התשיעית, אז אחד הגלגלים שלו התעופף לעבר צלם חסר מזל שנפצע על המסלול. האוסטרלי חזר למרות הכול ואף הצליח להתקדם עד למקום השביעי. גם רכבו של ז'יל ביאנקי הצרפתי עלה באש, ואילו פול די רסטה כמעט פגע בז'אן אריק ורני בתוך הפיטס.

מי שדווקא נהנתה מיום מוצלח הייתה קבוצת לוטוס, ששלחה שני נהגים לפודיום: קימי רייקונן רשם מירוץ 26 ברציפות בו הוא לוקח נקודות כשסיים שני, בעוד חברו רומן גרוז'אן הצרפתי סיים שלישי. פרננדו אלונסו הגיע רביעי עם רכב הפרארי, המילטון הסתפק רק במקום החמישי וג'נסון באטון הגיע שישי.

דירוג הנהגים (אחרי תשעה מירוצים):

1. סבסטיאן פטל (גרמניה, רד בול) 157 נקודות
2. פרננדו אלונסו (ספרד, פרארי) 123
3. קימי רייקונן (פינלנד, לוטוס) 116
4. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 99
5. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) 93

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully