וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסן: "יש לי אחריות גדולה יותר מבקיץ שעבר"

7.7.2013 / 15:30

נבחרת העתודה המריאה לאליפות אירופה דרג א' באסטוניה ופורוורד ראשון לציון מאמין: "יש פרפרים בבטן, הכול יכול להיות"

נבחרת העתודה של ישראל המריאה היום (ראשון) בצהריים לאסטוניה לקראת אליפות אירופה דרג א' שתיערך במדינה החל בעוד יומיים. ישראל הוגרלה לבית ג' ביחד עם ספרד, רוסיה, לטביה ובולגריה כששלוש הראשונות יעפילו לשלב השני, ושתי האחרונות ירדו לבית התחתון. שלוש נבחרות ינשרו בסיום האליפות לדרג ב', ובסביבת הנבחרת מאמינים שיוכלו להישאר בדרג הראשון אליו עלו רק בשנה שעברה.

שון דאוסן שחקן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
מוכן לאתגר. שון דאוסן/מגד גוזני

סקאוט הנבחרת ליאור קרת צפה בימים האחרונים בנבחרת לטביה, היריבה הראשונה של ישראל ביום שלישי, ויעביר את החומר הדרוש למאמן שרון דרוקר ועוזרו מתן חרוש. לטביה שיחקה בטורניר ארבע האומות, ובין היתר ניצחה את ארצות הברית. מי שכבר הגיע לאסטוניה הוא הפורוורד איגור קולשוב ששהה בארצות הברית בשבוע האחרון לקראת תחילת לימודיו בשנה הבאה במכללת אריזונה סטייט. בנבחרת מקווים כי מחר יוכל הפורוורד רפי מנקו לערוך אימון מלא ולהיות כשיר לקראת פתיחת הטורניר.

"יש לי אחריות גדולה יותר משנה שעברה, ואנחנו משחקים בדרג א' שזו רמה יותר גבוהה", אמר לקראת היציאה הפורוורד שון דאוסן שפרץ באליפות אירופה דרג ב' בשנה שעברה. "אנחנו עובדים קשה, ככה שאני מאמין שיהיה בסדר. זה נכון שלא מצפים מאיתנו ליותר מלהישאר בדרג א' אבל הכל יכול להיות. זה מה שטוב בישראל, כשאנחנו באים כאנדרדוג אנחנו מביאים את הלחימה והביחד. אני מאמין שיהיה בסדר. דרג א' זה כבר פרפרים בבטן, רמה חדשה שאף אחד מאיתנו לא ראה עדיין".

הסגל הסופי: איגור קולשוב, אדם אריאל, איגור מאיור, אלון אברמוביץ', בן אלטיט (קפטן), שון דאוסן, גולן גוט, תום מעיין, רם אליאספור, תומר גינת, אור סולומון ורפי מנקו.

מימין, שון דאוסן, רום גפן, אלון אברמוביץ' אדם אריאל שחקני נבחרת העתודה. מגד גוזני
שחקני העתודה באימון/מגד גוזני
תום מעיין שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
תום מעיין שחקן נבחרת העתודה/מגד גוזני
אור סולומון שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
אור סולומון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully