וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אריק קווקל עשוי להגיע להתרשמות

7.7.2013 / 13:58

החלוץ ההולנדי בן ה-26 ששיחק בליגה השנייה מועמד לקבוצה ועשוי לנחות בימים הקרובים. בשלישי: משחק אימון ראשון

החלוץ ההולנדי אריק קווקל מועמד להצטרף לבני סכנין ועשוי בקרוב להתרשמות של מספר ימים בקבוצה. בקבוצה משוועים לשחקן התקפה שיחליף את ירו בלו וג'קו ערפאת שעזבו והתרשמו מהנתונים של ההולנדי בן ה-26, אך המאמן מרקו בלבול יבקש לראות אותו בפעולה. סכנין פעילה בשוק ההולנדי וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, מנהלת מגעים גם לצירוף הקשר הבלגי רובי האמהאוטס (29) ששיחק אשתקד בווילם 2 ההולנדית.

קווקל שיחק כל חייו בליגה השנייה בהולנד במדי טופ אוס (2006-2010), דורדרכט (2010-11) ובשנתיים האחרונות בהלמונד ספורט. אשתקד כבש חמישה שערי ליגה ב-21 הופעות ועזר לקבוצה לסיים במקום הרביעי בעונה הסדירה. עונה קודם לכן היה סגן מלך השערים בליגת המשנה עם 18 כיבושים.

אריק קווקל במדי הלמונד. GettyImages
סגן מלך השערים ב-2011/12. קווקל/GettyImages

אחרי שהמשא ומתן בין הצדדים פוצץ בסוף השבוע, בני סכנין פנתה שוב למוחמד כליבאת והגדילה את ההצעה עבור השחקן במטרה לחזור לשולחן המשא ומתן. השחקן, שקיבל הצעה טובה בהרבה ממכבי פתח תקוה, מתכוון להיפגש הערב עם חבר ההנהלה לשעבר משה זוארץ, במטרה לסכם אצל הלוזונים כבר ביממה הקרובה. "היום זה אמור להיסגר, לכאן או לכאן. יש עדיפות מסוימת למכבי פתח תקוה", הבהירו בסביבתו של השחקן.

ככל הידוע, ההצעה של מכבי פתח תקוה עומדת על 110 אלף דולר והיא גבוהה יותר ב-15 אלף דולר בהשוואה להצעה המשודרגת של סכנין. מתברר כי בין המתיחות בין שני המועדונים על רקע מעברו של דיא סבע למלאבס, רק התעצמה לנוכח המשא ומתן שמנהלת הקבוצה עם כליבאת.

סכנין תקיים ביום שלישי (17:30, אצטדיון דוחא) משחק אימון ראשון לעונה זו נגד עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully