וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תגיש הצעה רשמית על האמהאוטס

3.7.2013 / 8:52

בקבוצה מאמינים שהדרישות של הקשר הבלגי יהיו גבוהות אך ינסו להחתימו. חלאיילה יגיש תלונה נגד אוהדים שתקפו אותו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

בני סכנין תגיש הצעה רשמית לרובי האמהאוטס הבלגי. הקשר, שמבוקש מאוד על ידי בני סכנין, יקבל הצעה רשמית מהקבוצה, אך בשלב זה בסכנין לא אופטימיים כל כך לגבי הסיכויים שיגיע.

בקבוצה אמרו שהבלגי, ששיחק בשנים האחרונות בקבוצת ווילם 2 מהליגה ההולנדית, הוא הזר הכי מבוקש על ידי הצוות המקצועי, אלא שההערכה היא שהשחקן ידרוש סכומים גבוהים במיוחד, כאלו שהמועדון לא יוכל לעמוד בהם.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בצוות המקצועי נרגשים. בלבול/אדריאן הרבשטיין

בכל מקרה, בסכנין שומרים על ניצוץ של אופטימיות בנושא ויגישו הצעה רשמית להאמהאוטס שכבר החל לברר על הקבוצה והאם כדאי לו מבחינה מקצועית להגיע לישראל.

בנוסף בסכנין ממשיכים לנסות להחתים את איציק כהן ודלה ימפולסקי. עם ימפולסקי עדיין קיימים פערים כספיים, אך בסכנין מאמינים שיהיה ניתן לגשר עליהם, אם אכן הוא יגיע לסיכום עם מכבי חיפה על שחרורו ועל פיצוי כספי. ימפולסקי מבוקש גם על ידי מכבי פתח תקוה ועירוני רמת השרון ובשלב זה מתאמן באופן אישי.

גם עם מוחמד כליבאת נמשכים המגעים. בסכנין מאמינים שהשחקן יישאר בקבוצה, בעיקר לאחר שהמו"מ עם מ.ס אשדוד ירד מהפרק, וכעת נותרו בידי השחקן הצעות מעירוני רמת השרון ומכבי פתח תקוה. כליבאת מעדיף להישאר בסכנין אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים כספיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דלה ימפולסקי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
מאמינים שיגיע. ימפולסקי/מגד גוזני

בסכנין המשיכו להתעסק גם הבוקר באירוע שהתרחש עם היו"ר הקודם, שאהר חלאיילה, שמתכוון להגיש היום תלונה במשטרה כנגד אוהדים, שלטענתו תקפו אותו ביציאה מפגישה עם חברי ההנהלה הנוכחית.

ב-11 ביולי יתקיים בבית המשפט המחוזי של חיפה דיון ראשון בנושא ניהול עמותה של סכנין. זאת לאחר שחלאיילה ובסאם שואהנה פנו למוסדות המשפטיים. כמו כן, חלאיילה מתכוון להגיש ביום חמישי מכתב להתאחדות לכדורגל ולדרוש מההתאחדות לטפל באירועי אתמול בסכנין.

* כתבנו איציק יצחקי מוסר: בני סכנין זומנה הבוקר לדיון בהתאחדות, לאחר שהתברר שאחת הבטוחות שהפקידה כחלק מהתקציב לעונה הבאה, על סך של 30 אלף שקל, חזרה. בסכנין טענו כי העבירו בטוחה על אותו סכום, ולפיכך נראה שלא תיענש בחומרה. יש לציין כי אין זאת הפעם הראשונה שסכנין עומדת לדין בגלל בטוחות שחזרו. מקרה דומה אירע גם בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully